شناسهٔ خبر: 24684338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

سرلوحه تمام مسائل تبلیغی باید شناسنامه استکبار غربی و شیاطین بزرگ باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به طور غیرمنتظره تمام بدخواهان را غافلگیر کرد، گفت: سرلوحه تمام مسائل تبلیغی ما باید شناسنامه استکبار غربی و شیاطین بزرگ باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با سرپرست اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی اظهار داشت: نباید جنایت های دشمنان نسبت به علما و حوزه های علمیه فراموش کرد.

وی گفت: بسیاری از جنایات دشمن بعد از خفقان رضاخان پهلوی بود و به دین و علمای دینی ظلم می کردند و تحصیلات علوم دینی ممنوع شد و درب مدارس علمیه را بستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان نام و یاد امام حسین(ع) را ممنوع کردند، افزود: روبای پیر انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی اسناد و مدارک و کتب ارزشمندی که از محققین و علمای دین در طول تاریخ بود را به تاراج بردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: انگلیس در گذشته بر جمهوری اسلامی ایران سلطه داشت و به دلیل قحطی که انگلیس ایجاد کرده بود 50 درصد از جمعیت 19 میلیونی ایران کشته شدند.

وی ادامه داد: در سال 57 نیز مستشاران انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی بر ایران سلطه داشتند و تمام امورات کشور را مستشاران آن ها رقم می زدند و دولت را تعیین می کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اگر انقلاب اسلامی در سال 57 صورت نمی گرفت امروز دین و ناموس در ایران مفهومی نداشت، خداوند متعال عنایت کرد و طبق وعده هایی که ائمه اطهار(ع) داده بودند پیش از ظهور حضرت مهدی(عج) این انقلاب به وجود آمد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به طور غیرمنتظره تمام بدخواهان را غافلگیر کرد، افزود: امروز نیز بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی خصومت، اظهارات و مکر آن ها ادامه دارد.

وی اظهار کرد: دشمن می گوید تمام گزینه ها روی میز است، این حرف آن ها درست است زیرا آمریکا و استکبار جهانی تنها کاری را نمی کنند که نمی توانند انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسأله احقاق حق و تبلیغ حق مهم است، گفت: سرلوحه تمام مسائل تبلیغی ما باید شناسنامه استکبار غربی و شیاطین بزرگ باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی عنوان کرد: دشمنان به نام اسلام انواع و اقسام جنایت را انجام می دهند و امروز در عراق، سوریه، بحرین، یمن، میانمار قتل و غارت می کنند و خانه ها را تخریب کردند.

وی با بیان اینکه تبلیغات باید همراه با جامعه شناختی و روان شناختی و مطابق نیاز مخاطب باشد، بیان کرد: اگر خواب دشمنان تعبیر شود و تسلط پیدا کند تا 100 سال اسلام نمی تواند قد علم کند./880//۲۰۳/خ

نظر شما