شناسهٔ خبر: 24683565 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دستگیری یک گروه تروریستی وابسته به داعش در عمق صحرای الأنبار

R36348/P36447/S8,90/CT10

نیروهای مبارزه با تروریسم عراق با انجام عملیات هلی بُرن در عمق صحرای الأنبار، اعضای یک گروه تروریستی وابسته به داعش را دستگیر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم عراق بامداد امروز سه‌شنبه از طریق هماهنگی با نیروی هوایی ارتش عراق، طی عملیات هلی بُرن در عمق صحرای الأنبار، اعضای یک گروه وابسته به داعش را که در حال برنامه ریزی برای انجام اقدامات تروریستی طی روزهای آینده بودند، دستگیر کردند.

وزارت دفاع عراق اعلام کرد که این عملیات با دقتی عالی و بعد از رصد تروریست‌ها و تعقیب آن‌ها توسط دستگاه‌های اطلاعاتی انجام شد.

این عملیات هلی بُرن در فاصله 195 کیلومتری غرب پایگاه هوایی الأسد انجام شد و همه عناصر این گروه تروریستی، زنده دستگیر شدند.

از سوی دیگر نیروهای داوطلب مردمی عراق، سه مهمانسرای داعش در منطقه الحویجات در شمال شرق سامراء در استان صلاح الدین را منهدم کردند.

«حیدر العبادی» نخست‌وزیر و فرمانده نیروهای کل مسلح عراق نوزدهم آذرماه جاری، رسما آزادی کامل خاک این کشور از دست داعش و تحقق پیروزی بزرگ را اعلام کرد اما عملیات تعقیب تروریست‌های داعشی در این کشور همچنان ادامه دارد.

در همان روز، الحشد العشبی از پایان عملیات نظامی در الجزیره و البادیه در غرب عراق و سیطره کامل بر مرزهای مشترک با سوریه خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما