شناسهٔ خبر: 24682461 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسئول فرهنگی اوقاف بهارستان در گفت‌وگو با فارس:

امامزادگان حسن و باقر(ع) میزبان عاشقان اهل بیت در لحظه تحویل سال/ اجرای طرح «آرامش بهاری» در بهارستان

مسئول فرهنگی اوقاف بهارستان گفت: طرح «آرامش بهاری» در امامزادگان حسن و باقر(ع) میزبان عاشقان اهل بیت در لحظه تحویل سال اجرا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حسین دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح آرامش بهاری که توسط اداره اوقاف و امور خیریه بهارستان برنامه‌ریزی شده است، گفت: برای لحظه تحویل سال در بهارستان همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری ویژه برنامه‌های خاص فرهنگی و مذهبی طرح‌ریزی شده است.

وی افزود: در این مراسم که سه‌شنبه 29 اسفند از سال 17 آغاز می‌شود حجت‌الاسلام علیزاده سخنرانی و کربلایی، فرید سلطان‌آبادی، مداحی و علی احمدی قرائت قرآن را خواهند داشت.

مسئول فرهنگی اوقاف بهارستان با اشاره به ویژه برنامه طراحی شده در امامزاده حسن (ع) تصریح کرد: همزمان با لحظه تحویل سال در این امامزاده هم قرائت دعای توسل توسط حجت‌الاسلام رحیم خرقانی همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

وی چندی پیش به خبرگزاری فارس گفته بود برنامه‌های ویژه‌ای برای لحظه تحویل سال در امامزاده‌های حوزه استحفاظی اداره اوقاف و امور خیریه بهارستان اجرا خواهد شد.

دهقانی افزود: برپایی خیمه‌های معرفت و مراسم ویژه آخر سال، همچنین سوگواری حضرت امام هادی (ع) در لحظه تحویل سال بخشی از این برنامه‌ها است ضمن اینکه سخنرانی و دعای توسل در لحظه تحویل سال هم از برنامه‌های ویژه دیگر است.

مسئول فرهنگی اوقاف بهارستان تصریح کرد: در امامزاده باقر (ع) به دلیل استقبال ویژه مردم برنامه‌های مناسب خاصی برنامه‌ریزی شده که برپایی نمایشگاه کتاب بخشی از این اقدامات است.

وی گفت: برپایی غرفه‌های مشاوره خانواده و حضور مبلغان و مبلغه‌ها و غرفه کودک و مشاوره‌های مذهبی و ازدواج از دیگر برنامه‌هایی است که توسط اداره اوقاف و امور خیریه بهارستان طرح‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما