شناسهٔ خبر: 24681191 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده نیروی انتظامی:

پلیس در سال ۹۶ امنیتی مثال زدنی را در کشور برقرار کرد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بررسی عملکرد ناجا در سال ۹۶ حکایت از آن دارد که به مدد تلاش مأموران ناجا امنیتی مثال زدنی در این سال برقرار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سردار حسین اشتری در رزمایش اقتدار پلیس تهران بزرگ گفت: اگر سال 96 را مرور کنیم در می‌یابیم قرارگاه نوروزی در همین ایام فعالیت خودش را شروع کرد.

وی ادامه داد: بعد از آن بحث انتخابات و برگزاری ان را داشتیم که با بهترین شرایط برگزار شد و بعد از ان هم مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام را داشتیم.

فرمانده ناجا ادامه داد: بیش از سی هزار نفر از همکاران ما در جریان مراسم اربعین انجام وظیفه کردند و امنیت را به بهترین نحو در مرزها برقرار کردند.

سردار اشتری گفت: سال نود و شش با نظم مثال زدنی زائرین در مراسم اربعین شرکت کردند.

فرمانده ناجا گفت: بعد از آن در زلزله غرب کشور دیدید که ناجا چگونه عمل کرده و در کنار سایر نهادها به کمک مردم زلزله زده شتافتند.

وی ادامه داد: به دلیل اتفاقات اقلیم کردستان باید یک امادگی خوبی را در مرزهایمان ایجاد می‌کردیم که همین اتفاق افتاد و به همت بچه های خوب یگان ویژه اقتدار پلیس در مرزهای غربی به رخ کشیده شد.

اشتری گفت: بعد از ان حوادث دی ماه را داشتیم که عده ای تلاش کردند تا نظم و امنیت را بر هم بزنند اما باز هم حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار مردم این حوادث و توطئه‌ها خنثی شد.

فرمانده ناجا گفت: در حوادث دی ماه اگر یک کار کارشناسی انجام دهیم متوجه می‌شویم که با لطف و عنایت الهی چه کار بزرگی انجام شد و خدا لطفش را شامل حال ما کرد.

وی به حوادث خیابان پاسداران اشاره کرد و گفت: این هم با پیچیدگی مواجه بود اما مقتدرانه و هوشمندانه انجام گرفت و حالا با گذشت زمان می شود بهتر فهمید که پلیس در ان زمان چه کار مهم و بزرگی انجام داده است.

اشتری گفت: نیروی انتظامی با شعار ارامش بهاری کار خودش را برای عید آغاز کرده است و ما حافظان جان و مال و امنیت شما هستیم.

سردار اشتری گفت: ما بعد از هر اقدامی یک کار کارشناسی رو ماموریت هایمان انجام می‌دهیم تا نقاط قوت پررنگ تر و نقاط ضعف بر طرف شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما