شناسهٔ خبر: 24681028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بوشهر|مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان جم در تعطیلات نوروزی در آماده باش قرار دارند

R41363/P1357/S6,53/CT11

رئیس بهداشت و درمان شهرستان جم از آمادگی کامل مجموعه مراکز درمانی و بهداشتی این شهرستان برای ارائه خدمات سلامت به مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، احمد قاسمی صبح امروز در بررسی اجرای‌های نوروزی در شهرستان جم با اشاره به اهمیت و ضرورت افزایش نظارت‌های بهداشتی اظهار داشت: طرح بسیج سلامت نوروزی از پانزدهم اسفند آغاز شده و تا پانزدهم فروردین سال 1397 در تمامی شبانه‌روز ادامه دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان جم هدف کلی برگزاری این طرح را حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات عید دانست و‌ افزود: کارشناسان بهداشت محیط در 5 تیم بازرسی از اماکن عمومی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و در ایام تعطیلات عید نوروز بازدید می‌کنند.

وی بیان کرد: در راستای نظارت بهتر بر اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با اداره دامپزشکی و اصناف شهرستان نیز اکیپ‌هایی مشترک بهداشتی تشکیل داده‌ایم تا در سریع‌ترین زمان ممکن با متخلفان برخورد قانونی شود.

احمد قاسمی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز کارشناسان این واحد به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به همشهریان و مسافرین نوروزی هستند و سامانه تلفنی شکایت مردمی 190 به صورت تمام وقت آماده ثبت شکایت بهداشتی مردم است.

وی با بیان اینکه مراکز درمانی و 3 دستگاه آمبولانس در شهرستان جم آماده خدمت‌رسانی به مردم است تصریح کرد: بیمارستان توحید و دو مرکز خدمات جامع سلامت امیرالمونین(ع) شهر جم و امام سجاد(ع) شهر ریز در ایام کاری و تعطیلات عید دایر و مراکز کوری حیاتی و بهارستان نیز تنها در روزهای کاری آماده خدمت رسانی به شهروندان و مهمانان نوروزی هستند.

انتهای پیام/ح

نظر شما