شناسهٔ خبر: 24680434 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

رونالدو: همیشه ثابت می‌کنم که بهترین هستم

مهاجم پرتغالی رئال مادرید از انگیزه بالای خود برای اثبات بهترین بودنش سخن به میان آورد.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، کریستیانو رونالدو به یک عنوان فردی دیگر   دست یافت. او روز دوشنبه به عنوان  بهترین فوتبالیست پرتغالی سال ۲۰۱۷ شناخته شد و بالاتر از روی پاتریسیو ، دروازه‌بان ‌اسپورتینگ و  برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی قرار گرفت.

کریستیانو رونالدو، دارنده  پنج توپ طلای فوتبال جهان  ، گفت‌:  من از کسب این جایزه خوشحال هستم و آن را به تمام کسانی تقدیم خواهم کرد که من را انتخاب کردند. ۲۰۱۷ چه از نظر فردی و چه از نظر تیمی سالی فوق‌العاده‌ برای من محسوب می‌شود، چون در این سال پنجمین توپ طلای خودم را نیز به دست آوردم و برای بار دوم در مراسم بهترین‌های فیفا اول شدم. همچنین می‌خواهم این جایزه را به چهار فرزند خودم تقدیم کنم. 

کریستیانو رونالدو در ادامه‌ صحبت‌های خود، گفت‌: من همیشه توانایی‌های خودم را باور داشتم و همیشه این را ثابت کرده‌ام که بهترین هستم. سال به سال در رقابت با بازیکنان دیگر برای کسب عنوان هستم و فکر می‌کنم همیشه این را توانسته ام ثابت کنم که بهترین محسوب می شوم.

مهاجم پرتغالی رئال مادرید در فصل ۱۷ – ۲۰۱۶ توانست در ۴۶ مسابقه ۴۲ گل به ثمر برساند و این فصل این مهاجم پرتغالی توانسته است در ۳۵ بازی خود ۳۷ گل به ثمر برساند.

نظر شما