شناسهٔ خبر: 24679901 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

هلاکت شماری از نظامیان سعودی در عملیات منحصر به فرد نیروهای یمنی

یک منبع نظامی یمنی از هلاکت شماری از نظامیان سعودی در پی حمله نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پایگاه نظامی "الحماد" در نجران عربستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، یک منبع نظامی یمنی گفت که شماری از نظامیان سعودی در پی حمله نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به پایگاه نظامی "الحماد" و مراکز دیده بانی "الحلق"، "تویلق"، "الفرع" و "مراش" در نجران، شماری از نظامیان سعودی به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

این منبع تاکید کرد که نیروهای یمنی در جریان این عملیات تعدادی از سلاح های ارتش سعودی را به غنیمت گرفتند.

همزمان با این تحول، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع مزدوران منصور هادی و نظامیان سودانی در شمال رشته کوه های "العلیب" در منطقه "البُقع" واقع بین نجران و صعده را هدف حمله منحصر به فرد خود قرار دادند.

نیروهای یمنی در جریان این عملیات با گلوله های توپ و موشک های کاتیوشا تجهیزات نظامی مزدوران منصور هادی در منطقه البقع و گذرگاه مرزی "الخضراء" را هدف قرار دادند که در پی این حملات، شماری از مزدوران کشته و یا زخمی شدند. همچنین در پی این عملیات، یک خودروی نظامی ارتش سعودی منهدم شد.

در مقابل جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی 19 بار مناطق مختلف دو بخش "حرض" و "میدی" در استان حجه در غرب یمن را بمباران کردند.

مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی منازل و املاک شهروندان و کشاورزان یمنی در بخش مرزی "رازح" در استان صعده واقع در شمال یمن را هدف حملات راکتی و توپخانه ای خود قرار دادند.

از سوی دیگر درگیری های شدیدی بین نیروهای یمنی و مزدوران عربستان در منطقه "حام" در بخش "المُتون" در جنوب غرب استان الجوف به وقوع پیوست که در پی آن شماری از نیروهای دو طرف کشته و زخمی شدند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن تلاش مزدوران منصور هادی برای پیشروی در منطقه مرزی "الأجاشر" در بخش "الخب و الشّعف" در شرق استان الجوف را دفع کردند که در پی این عملیات، شماری از مزدوران کشته و یا زخمی و 3 دستگاه خودروی نظامی آن ها منهدم شد.

نیروهای یمنی در ادامه عملیات خود مواضع مزدوران منصور هادی در منطقه "وادی وقز" در بخش "المصّلوب" را هدف قرار دادند که شماری از مزدوران در پی این حمله کشته و یا زخمی شدند.

همزمان با این تحول مواضع مزدوران منصور هادی در منطقه "السّلان" و تپه "صابر" در بخش المصّلوب هدف حملات توپخانه ای نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار گرفت.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما