شناسهٔ خبر: 24679093 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارومیه| وعده وزیر آموزش و پرورش برای اعزام دختران شین‌آبادی جهت مداوا به خارج

R41361/P1377/S6,48/CT7

استاندار آذربایجان غربی گفت: وزیر آموزش و پرورش قول داد در صورت لزوم دختران شین آبادی برای ادامه درمان به خارج از کشور اعزام شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمدمهدی شهریاری عصر امروز در دیدار با خانواده خانواده دختران شین آبادی  با ابراز تأسف از حادثه آتش سوزی در مدرسه شین آباد اظهار داشت: این حادثه تلخ تمامی کشور را تحت تأثیر خود قرار داد و از تمامی کشور پیگیر این حادثه و روند درمان دختران دانش آموز این مدرسه بودند.

وی به ملاقات خود با وزیر آموزش و پرورش و پیگیری روند درمان دانش آموزان شین آبادی اشاره کرد و بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش قول داد در صورت لزوم دختران شین آبادی برای ادامه درمان به خارج از کشور اعزام شوند.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: پیگیر روند درمان دختران شین آبادی هستیم و امیدواریم امکانات خوبی به این عزیزان داده شود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: در بازدیدی که از مدرسه شین اباد داشتم متأسفانه تراکم دانش آموزان در این مدرسه زیاد بود و انشالله تلاش می‌کنیم یک مجتمع آموزشی خوب در شین اباد احداث کنیم.

آموزش و پرورش آذربایجان غربی مشکلات دختران شین آبادی را پیگیری می‌کند

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هم در این دیدار گفت: آموزش و پرورش پیگیر مشکلات و روند درمان دختران شین آبادی هست و ما همراه این عزیزان هستیم.

محمدی اظهار داشت: در سال جاری بیش از 5 میلیارد ریال برای درمان دختران شین آبادی هزینه شده است و برای سال آینده نیز 6 میلیارد  ریال برای حل برخی از مشکلات این عزیزان هزینه می‌شود.

گفتنی است دانش آموزان شین آبادی امروز توسط خانم دکتر امینی جراح پوست و زیبایی که به دعوت استاندار آذربایجان غربی از کشور آلمان به استان سفر کرده است مورد معاینه قرار گرفتند.

انتهای پیام/ش

نظر شما