شناسهٔ خبر: 24678838 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی؛

پذیرش معتادان در ۲۶ مرکز ‌آذربایجان شرقی در طرح ویژه نوروزی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از پیش بینی ۲۶ مرکز در استان برای پذیرش معتادان در طرح ویژه نوروزی خبر داد و گفت: ظرفیت هریک از مراکز بطور متوسط ۶۶ نفر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج به نقل از تسنیم، محسن ارشد زاده عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی که در سالن جلسات استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد از پیش بینی 26 مرکز در استان برای پذیرش معتادان در طرح ویژه نوروزی خبر داد و افزود: ظرفیت هریک از مراکز بطور متوسط 66 نفر است.

وی با بیان اینکه برخی از شهرستان‌های استان فاقد کمپ هستند ، تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده کمپ‌های شهرستان‌های برخوردار میزبان مراجع کنندگان از سایر شهرستان‌های محروم خواهند بود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به نبود فضای مناسب برای اسکان بانوان بی خانمان و معتاد در تبریز تصریح کرد: تنها مرکز نگهداری از بانوان تحت نظارت این اداره کل با اعتراض ساکنان محله تعطیل شد.

مجید خدابخش نیز در این جلسه اظهار داشت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر اصل بر پیشگیری است و این مهم صرفاً با بهره گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی حاصل می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی نیز ضرورت استفاده از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد را در کاهش تقاضای مواد مخدر خاطر نشان کرد و خواستار مدیریت صحیح در بهره گیری از این قابلیت شد.

انتهای پیام

 

نظر شما