شناسهٔ خبر: 24678835 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

حماس؛

عملیات‌های استشهادی تا لغو تصمیم ظالمانه ترامپ ادامه می‌یابد

یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که عملیات‌های استشهادی تا لغو تصمیم ظالمانه رئیس‌جمهور آمریکا درباره قدس ادامه می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج ، تسنیم به نقل از المیادین، "موسی دودین"، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که عملیات استشهادی شهید عبدالرحمن بنی فضل در قدس اشغالی، عملیاتی قهرمانانه بود که در چارچوب واکنش مقاومت طبیعی فلسطینیان به جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: این عملیات حاوی این پیام برای رژیم صهیونیستی بود که قدس عربی و فلسطینی باقی خواهد ماند و ملت ما هرگز از مقاومت در راه دفاع از فلسطین خسته نمی‌شوند.

این عضو حماس اظهار داشت: این عملیات قهرمانانه که منجر به کشته شدن یک اشغالگر صهیونیست شد، تاکید بر این نکته است که ملت ما به مقاومت خود ادامه خواهند داد تا تصمیم ظالمانه دونالد ترامپ در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی لغو شود.

دودین افزود: اشغالگران تا زمانی که به اشغال سرزمین ما ادامه می‌دهند، هیچ امنیتی نخواهند داشت.

وی اظهار داشت که اشغالگران هرگز نمی‌توانند که اراده ملت ما را بشکنند و انجام دو عملیات قهرمانانه ظرف 48 ساعت نشان می‌دهد که ملت ما هرگز مقاومت را متوقف نخواهند کرد و به دفاع از قدس ادامه خواهند داد.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: ملت ما با هرگونه تلاش برای به فراموشی سپردن مسأله فلسطین مقاومت خواهند کرد و دشمن صهیونیستی بهای حماقت‌های خود را پرداخت خواهد کرد و خواهد فهمید که تصمیم ظالمانه ترامپ، برای آن‌ها نتیجه‌ای جز کشتن بیشتر نظامیان صهیونیست و شهرک‌نشینان را نخواهد داشت.

روز گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی یک شهروند فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

منابع رژیم صهیونیستی گفتند که یک شهروند فلسطینی با چاقو یک شهرک‌نشین صهیونیست را در محله قدیمی قدس اشغالی به شدت زخمی کرد و پس از آن هدف گلوله نظامیان اسرائیلی قرار گرفت.

روز جمعه گذشته نیز عملیات استشهادی در "جنین" منجر به کشته شدن دو نظامی صهیونیست و زخمی شدن سه نظامی دیگر منجر شد.

از زمان اعلام تصمیم ترامپ در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل تاکنون شهرهای فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه و اراضی اشغالی 1948 صحنه درگیری فلسطینیان با نظامیان صهیونیست است و فلسطینیان تاکنون 15 جمعه خشم در اعتراض به این تصمیم ترامپ برگزار کرده اند.

رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه 15 آذر ماه در یک سخنرانی در کاخ سفید قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما