شناسهٔ خبر: 24678731 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

ما توانستیم ۲۷۷/ حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی:

روحانیون نقش مهمی در رزم‌های دفاع مقدس داشتند

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: روحانیون نقش مهمی در عملیات و رزم‌های دوران دفاع مقدس داشتند.

صاحب‌خبر -

روحانیون نقش مهمی در رزم‌های دفاع مقدس داشتندبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در همایش حوزه های علمیه و روحانیت در دفاع مقدس که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: روحانیون در دفاع مقدس نقش اساسی و موثر داشتند.

وی افزود: این نقش آفرینی آنان تنها مختص تبلیغ نبود بلکه از بعد رزمی نیز آنان حماسه آفرین بودند؛ در عملیاتی دو گردان در برابر پاتک سنگین دشمن زمین گیر شده بودند که ناگهان رزمنده طلبه ای برخاست و فریاد برآورد که هر که دارد هوس کرب و بلا بسم الله. این حرکت آن طلبه که در همان عملیات هم شهید شد، باعث شد که پاتک دشمن دفع شود.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: پس از آن عملیات فرمانده یکی از لشکرها گفت که اگر یک لشکر از طلبه های رزمی به من بدهید، ما اسرائیل را نابود خواهیم کرد.

وی همچنین به بیان خاطره ای از شب اولین روز سال ۶۰ در سپاه خرمشهر پرداخت و گفت: پس از خواندن نماز جماعت، جهان آرا گفت هدیه ای برای شما رزمندگان آورده اند که بین شما توزیع خواهد شد. آن هدیه از آستان قدس رضوی بود و شیرینی و لذت وصف ناشدنی بین ما به وجود آورد.

حجت الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: شهید جهان آرا به من پیامی داد تا به آیت الله مشکینی برسانم که نشان دهنده ارتباط عمیق رزمندگان و شهدا با روحانیت داشت و یک هفته پس از آن به شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان گفت: دشمن امروز ایمان و دین مردم و جوانان کشورمان را هدف قرار داده است و در این جنگ نرم نیازمند حضور بیشتر روحانیون هستیم.

انتهای پیام/ ۲۱۱

نظر شما