شناسهٔ خبر: 24678689 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردبیل|۹۲ تیم پلیس نوروزی در استان اردبیل فعال شد

R41374/P1377/S6,49/CT11

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: به منظور ارائه خدمات به مسافران و نیز با هدف ارتقای ایمنی ۹۲ تیم پلیس در ایام نوروز در سطح استان اردبیل فعالیت خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ سیدحجت فتاحی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح ایمنی عمومی در محورهای مواصلاتی و ارتباطی استان اردبیل 231 نفر از نیروهای پلیس راه در قالب 92 تیم پلیس نوروزی در جاده‌های استان مستقر شده و نسبت به کنترل سرعت و ارتقای سطح ایمنی فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز تمام پایگاه‌های پلیس راه ساتان فعال خواهند بود، افزود: در راستای خدمت‌رسانی به مسافران تعداد 6 پاسگاه پلیس راه به همراه 12 پایگاه سیار دیگر در جاده‌های استان استقرار یافته و نسبت به خدمات‌رسانی به مسافران اقدام خواهند کرد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل تلاش پلیس راه استان اردبیل در ایام نوروز را ممانعت از بروز رفتارهای پرخطر و تدارک سفری ایمن برای مسافران دانست و افزود: در این زمینه سعی بر این است تا بهترین شرایط برای سفر گردشگران در جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل مهیا شده و رقم بخورد چرا که در همین رابطه با توجه به اینکه برخی رانندگان برای اولین بار سفر در جاده را تجربه می‌کنند رعایت قوانین ضروری است و نیاز است تا در این زمینه ماموران نیروی انتظامی و پلیس استان نیز تلاش لازم را داشته باشند.

فتاحی تصریح کرد: طی ماه‌های گذشته شاهد مسدود بودن محور خلخال-پونل بودیم که هم‌اکنون این محور نیز بازگشایی شده و اگر چه ممنوعیت تردد در این محور اعمال می‌شود اما نیاز است تا مسافران از حیث تردد در محورهای استان هیچگونه نگرانی نداشته باشند چرا که در صورت مساعد بودن شرایط جوی تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در انها جراین خواهد داشت.

وی گفت: از مسافران و رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل را دارند تقاضا داریم علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه و رانندگی قانون‌مدار نسبت به تجهیز خودروهای خود به وسایل و تجهیزات زمستانی نیز اقدام نمایند تا در صورت نامساعد بودن شرایط جوی مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات به مسافران و نیز با هدف ارتقای ایمنی 92 تیم پلیس در ایام نوروز در سطح استان اردبیل فعالیت خواهند کرد که در این زمینه نیاز است تا مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به استان اردبیل را دارند، بدانند که محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز بوده و تردد در همه انها جریان دارد.

انتهای پیام/ش

نظر شما