شناسهٔ خبر: 24678554 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اجرای طرح «هر هیات ورزشی یک رسانه» در لرستان + عکس

گروه فرهنگی ـ به‌همت اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان و در قالب طرح «هر هیات ورزشی یک رسانه» تعامل ورزش با رسانه‌های استان در سال ۹۷ ساماندهی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان، درراستای توسعه بیش از پیش ورزش استان در سال ۹۷ و بهره‌گیری از مشورت و استفاده از ظرفیت خبرنگاران دلسوز در حوزه ورزش طرح «هر هیات ورزشی یک رسانه» در لرستان اجرا خواهد شد.
علی‌یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به گستردگی و جذابیت اخبار و اطلاعات ورزش و اعتقاد به نقش مؤثر رسانه‌ها در توسعه ورزش، گفت: با علم واعتقاد به این‌که باید ۱۰۰درصد آگهی‌ها از طریق اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و طبق روال قانونی انجام شود اما می‌توان با ساماندهی این بحث با هماهنگی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص برای رعایت عدالت تلاش کرد .
وی افزود: در طرح «هر هیات ورزشی یک رسانه» در عین حال هیات‌های ورزشی نیز، چون نهاد عمومی غیر دولتی هستند می‌توانند آگهی‌های مجمع انتخابات و گزارش عملکردهای رشته ورزشی خود را بدون تشریفاتی که دستگاه‌های اجرایی مجبور به رعایت آن هستند به جراید و رسانه‌ها بسپارند.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان همچنین با بیان این‌که در سال ۹۷ هم صددرصد اگهی‌ها از طریق معمول قانونی انجام خواهد شد، اظهارکرد: قطعاً امکان جبران خدمات خبرنگاران، نشریات و خبرگزاری ها درطرح «هر هیات یک رسانه» بهتر و قانونی‌تر اجرایی خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: در این طرح خبرنگارانی از هر رسانه که تمایل بیشتری به پوشش اخبار ورزشکاران و هیات‌های ورزشی دارند ضمن معرفی به هیات در قالب روابط عمومی آن هیات پس از صدور حکم توسط روسای هیات‌های ورزشی، فعالیت خواهند داشت.
عزیزپور با اشاره به این‌که برخی از روسای هیات‌ها هم‌اکنون از خبرنگاران به‌عنوان مسئول کمیته روابط عمومی هیات استفاده می‌برند و موفقیت‌آمیز بوده است، گفت: هیات رزمی، کونگ‌فو، دوچرخه‌سواری، تیراندازی با کمان، سه‌گانه، تنیس خاکی و کاراته هم‌اکنون از این ظرفیت به‌خوبی استفاده می‌کنند.

وی در پایان از خبرنگارانی که تمایل به همکاری و پوشش اخبار اداره‌کل و ورزشکاران لرستان در سطح استان و شهرستان‌ها را دارند خواست تا علاقه‌مندی خود را به مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان اطلاع و هیات ورزشی مورد علاقه خودرا معرفی تا اقدامات لازم جهت تایید و صدور حکم در سال ۹۷ انجام گیرد‌.
لازم به ذکر است در آیین گردهمایی روسا و نائب‌رئیس هیات‌های ورزشی لرستان که روز یکشنبه، 27 اسفند در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد توضیحات بیشتر این طرح ارائه شد.

ورزش

ورزش

ورزش

ورزش

ورزش

ورزش

ورزش

ورزش

ورزش

ورزش

ورزش

ورزش

ورزش

ورزش

ورزش

ورزش

ورزش

ورزش

ورزش

ورزش

ورزش

ورزش

نظر شما