شناسهٔ خبر: 24677674 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از گوشه و کنار استان چه خبر ؟

در بسته اخبار شهرستان ها از فعالیت نوروزی پلیس تا برگزاری جشنواره غذاهای سنتی خبر می خوانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛

از گوشه و کنار استان چه خبر ؟کاشان

ایستگاه های نوروزی پلیس با شعار آرامش بهاری با نظم و امنیت در شهرستان کاشان فعالیت خود را آغاز کردند.

سرهنگ مرتضی جوکار جانشین فرمانده انتظامی این شهرستان گفت: چهار ایستگاه نوروزی پلیس در شهرهای کاشان ، نیاسر و قمصر بطور همزمان فعالیت های ترافیکی ، انتظامی و امنیتی خود را آغاز کردند.

 



شهرضا
از گوشه و کنار استان چه خبر ؟رییس جمعیت هلال احمر شهرضا گفت: هم زمان با افتتاح هجدهمین طرح ملی ایمنی وسلامت مسافران نوروزی درشهرضا از 25 امداد گر، نجاتگر و خیر امدادرسان به مردم زلزله زده کرمانشاه تجلیل شد.

سید حسام سجادی افزود: این افراد بصورت داوطلبانه در مناطق زلزله زده حضور داشتند یا از خیرانی بودند که در خرید کانکس برای مردم زلزله زده کرمانشاه نقش داشتند.

 

 

از گوشه و کنار استان چه خبر ؟زرین شهر

میثم محمدی شهردار زرین شهر در آئین افتتاح  ساختمان ستاد تسهیلات نوروزی مسافران و گردشگران شهر زرین شهر با بیان اینکه بیش از 60هزار نفر مسافر در نوروز96 از این شهرستان عبور و اسکان یافتند، گفت: برای احداث این مجموعه افزون بر 1میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری زرین شهر هزینه شد.

 

 

 

 

لنجان

از گوشه و کنار استان چه خبر ؟اردشیر محمدی شهردار شهر باغ بادارن  در آئئین افتتاح مرکز ستاد تسهیلات نوروزی با بیان اینکه در سال گذشته شهر باغ بادارن رتبه سوم جذب گردشگر در استان را کسب کرد گفت: کاشت گل و درخچه های بهاری پاكسازی و بهسازی  ،رنگ آميزی معابر وتاسيسات شهری و بهسازی المان ها و مجسمه ها ترميم و بازسازی مبلمان شهری و اجرای ويژه‌ برنامه‌های فرهنگی و هنری در ساحل زیبای زاینده از جمله مهم‌ترين برنامه‌های پيش‌بينی شده در نوروز امسال است.

 

 

 

 

 

از گوشه و کنار استان چه خبر ؟خمینی شهر

هزار و 100 نفر از شهر درچه در قالب كاروان های راهيان نور عازم مناطق عملياتی جنوب غرب كشور شدند.

این افراد با  17 دستگاه اتوبوس و با وسیله نقليه شخصی عازم مناطق عملياتی جنوب غرب كشور شدند.

 

 

 

 

 

 لنجان

از گوشه و کنار استان چه خبر ؟فرماندار لنجان گفت: 11 ایستگاه در لنجان برای اطلاع رسانی و خدمات مسافران نوروزی راه اندازی شد.

 سید محسن سجاد افزود: برای اسکان مسافران نوروزی در بخش مرکزی 5 مدرسه ، مرکز تفریحی و خدماتی و خانه معلم زرین شهر و در بخش باغبهادران  10  مدرسه پیش بینی و تجهیز شده است.

وی گفت: 2 پایگاه امنیت و سلامت در ایام نوروز  در محور سفید دشت و فولاد شهر برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی فعال هستند .

 

 

 

 

از گوشه و کنار استان چه خبر ؟سه خبر از برخوار

رییس اتاق اصناف شهرستان برخوار از فعال شدن چهار گروه بازرسی واحدهای صنفی در شهرستان برخوار خبر داد.

علی داوری گفت: برای نظارت بر‌بهداشت و قیمت ها در واحدهای صنفی و جلوگیری ازتوزیع کالای قاچاق ، با همکاری بازرسی اتاق اصناف ، شبکه بهداشت و درمان ، نیروی انتظامی و اداره ‌تعزیرات شهرستان برخوار چهار گروه بازرسی به صورت محسوس و نامحسوس تا پایان تعطیلات نوروز بر واحدهای صنفی نظارت می کنند .

 

 

 

 از گوشه و کنار استان چه خبر ؟رییس اداره تعاون روستایی شهرستان برخوار گفت: امسال بیش  از 9 تن میوه در شهرستان برخوار توزیع می شود .

محسن رضایی افزود: پرتقال شمال با قیمت مصوب هر کیلوگرم17000 ریال و سیب سمیرم با قیمت هر کیلوگرم 24000 ریال  از امروز تا پایان نوروز در شهرستان برخوار توزیع می شود.

وی افزود: برای توزیع میوه های شب عید 9 مرکز توزیع در شهرهای دولت آباد، خورزوق ، دستگرد ، سین و اتحادیه تعاون روستایی شهرستان برخوار دایر شده اند.

 

 

 

  

از گوشه و کنار استان چه خبر ؟جشنواره غذاهای سنتی و سبزه عید در حسینیه تاریخی شهر سین برگزار شد .

  نفر ازبانوان با طبخ غذاهای سنتی و تولید سبزه عید در این جشنواره شرکت کردند50 .

در این جشنواره از نفرات برتر تجلیل شد.

 

 

 

 

 

نظر شما