شناسهٔ خبر: 24677649 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

حمایت محمد تقوی از کی‌روش: می‌خواهند کی‌روش را کنار بزنند چون ۷ سال است قدرت خود را از دست داده‌اند

ورزش > فوتبال ملی - محمد تقوی پیشکسوت فوتبال ایران از کارلوس کی‌روش در مقابل منتقدان حمایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد تقوی بازیكن اسبق استقلال با انتشار متنی از كارلوس كی روش حمایت كرد. او كه در این متن مقابل منتقدان سرمربی تیم ملی ایستاده، در اینستاگرام خود نوشت: پس از اتفاقاتى كه در فوتبال ايران افتاده لازم است موضوعاتى را براى دوستان عزيز توضيح دهم. ابتدا بايد عنوان كنم فردى كاملا مستقل بوده و هستم و در اتفاقات فوتبال برخلاف بسيارى هيچ منفعت و ياضررى نصيبم نمى شود. حمايت من از سرمربى تيم ملى تنها شخصى است و به مانند تمامى افراد حق اظهار نظر دارم؛ پس لطفا سعى نكنيد با برچسب زدن كه در كشور عزيزمان كارى بسيار طبيعى شده حق اظهار نظر را از من بگيريد.

تمامى افرادى كه به نوعى با تصميمات سرمربى تيم ملى مخالفت مى كنند مطمًنا حق طبيعى شان است تا به مانند اينجانب اظهار نظر كنند اما مطمئن باشيد با مداركى كه به دستم رسيده مخالفت تعدادى از اين دوستان نشان مى دهد آنان در نهايت به دنبال نفع شخصى شان هستند.

سرمربى تيم ملى برنامه مشخص و مدونى را طرح ريزى كرده است كه تنها بايد منتظر نتيجه آن در بازيهاى جام جهانى باشيم. اين موضوع كه قطر حاضر است بدون هيچ چشمداشتى براى ايران بازى دوستانه ترتيب دهد مثال بارز هيچ گربه اى در راه خدا موش نمى گيرد است. دو سال پيش وقتى تيم ملى قطر در كمپ تيم ملى انگلستان مشغول آماده سازى بودند به محض اينكه متوجه شدند ايرانى هستم از من خواستند تمرين را ترك كنم. پس سرمربى تيم ملى نيز حق دارد محل اردوى تيم ملى را خود تعيين كند نه اشخاص ديگرى، مطمًن باشيد افرادى كه با دلايل واهى با كى روش مخالفت مى كنند تنها قصد دارند سرمربى مورد نظر خود را به تيم ملى تحميل كنند و در نهايت به دنبال تحميل ايده هاى خود به فوتبال ايران هستند كه نزديك به هفت سال است اين قدرت را از دست داده اند.


43 43

نظر شما