شناسهٔ خبر: 24677640 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اهواز| غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم اهواز با حضور خانواده شهدا

R41468/P1377/S6,57/CT1

مسئول فرهنگی سازمان مردم نهاد مجمع مدافعین حرم خوزستان گفت: با حضور مردم و اعضای شورای مرکزی سمن، آیین غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم اهواز امروز ظهر در گلزار شهدا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

علیرضا شکوهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهارداشت: سازمان مردم نهاد مجمع مدافعین حرم خوزستان یک مجموعه مردمی برای پاسداری و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای مدافع حرم است.

وی افزود: این سمن که یک مجموعه نوپا است امروز ظهر همزمان با ساعات پایانی سال با حضور در گلزار شهدای اهواز یاد و نام شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.

مسئول فرهنگی سازمان مردم نهاد مجمع مدافعین حرم خوزستان گفت: آیین غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم اهواز با حضور مردم و خانواده های شهدای مدافع حرم و جانبازان مدافع حرم برگزار شد.

این فعال فرهنگی بیان داشت: در این مراسم ضمن قرائت فاتحه،  مزار شهدا از سوی مردم شستشو و غبارروبی شد و خانواده شهدا درباره سیره شهدا به ایراد صحبت پرداختند.

سازمان مردم نهاد مجمع مدافعین حرم خوزستان در راستای پاسداری از یاد و نام شهدا در سال آینده بنا دارد به صورت منظم با خانواده مدافعین حرم دیدار و به ثبت خاطرات آنها بپردازد.

انتهای پیام/ش

نظر شما