شناسهٔ خبر: 24677619 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یاسوج| عملیات جست‌وجو در ارتفاعات دنا شبانه‌روزی می‌شود

R41452/P1377/S6,69/CT1

‌مشاور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: عملیات جست‌وجو برای پیکر جانباختگان سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج به صورت شبانه‌روزی ادامه می‌یابد.

صاحب‌خبر -

مسعود مثنوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: در سی امین روز عملیات امدادی حادثه سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج تعداد 10 نفر از نجاتگران آذربایجان شرقی و کهگیلویه و بویراحمد به محل حادثه اعزام تا با شب مانی عملیات جست‌وجو را انجام دهند.

وی عنوان کرد: این تیم‌ها به مدت 4 شب در محل حادثه حضور و عملیات جست‌وجو را انجام می‌دهند و پس از آن تیم‌های جدید به منطقه اعزام می‌شوند.

مثنوی ابراز کرد: برای این تیم‌های تخصصی ‌امکانات و تجهیزات اسکان با برپایی کمپ اسکان کوهستان پیش‌بینی شده که شب‌ها در نزدیکی محل حادثه اسکان و روزها عملیات جست‌وجو را انجام دهند.

 ‌مشاور رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: یک فروند بالگرد امدادی سازمان امداد و نجات تا پایان عملیات در استان مستقر بوده و نسبت به عملیات امداد رسانی هوایی و انتقال نیروهای امدادی و تجهیزات مورد نیاز اقدام می‌کنند.

مثنوی بیان کرد:‌ از ابتدای عملیات امداد رسانی در حادثه سقوط هواپیما و در طول 30 روز عملیات تاکنون تعداد 147 تیم امدادی مشتمل بر 615 نفر از نجاتگران ‌و اعضای تیم‌های واکنش سریع هلال احمر از استان‌های اصفهان،‌ فارس،‌کهگیلویه وبویراحمد، ‌چهارمحال و بختیاری، ‌لرستان، ‌مرکزی،‌ البرز و سازمان امداد ونجات، ‌کوهنوردان یخ و برف فدراسیون کوهنوری، ‌ارتش و نیروهای مردمی و محلی با قریب به 130 سورتی پرواز بالگردهای امدادی جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام و عملیات جست و جو و انتقال پیکر جانباختگان را انجام دادند.

انتهای پیام/ش

نظر شما