شناسهٔ خبر: 24677473 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشدید نظارت های دامپزشکی برای تامین امنیت غذایی مردم

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با استاندار تهران از تشدید نظارت های دامپزشکی برای تامین امنیت غذایی مردم در ایام تعطیلات نوروز ۹۷ خبر داد.

صاحب‌خبر -

تشدید نظارت های دامپزشکی برای تامین امنیت غذایی مردمبه گزارش خبرگزاری صداوسیما­ ­از روابط عمومی سازمان دامپزشکی؛​­­­ در دیدار رئیس سازمان دامپزشکی کشور با استاندار تهران که در امروز ­در ­استانداری تهران انجام گرفت، ابتدا دکتر برایی نژاد مدیرکل دامپزشکی استان تهران گزارشی از فعالیت ها و اقدامات دامپزشکی درباره­ ­­مبارزه با بیماری ها، انجام نظارت های بهداشتی و قرنطینه ای، اقدامات تشخیصی و آزمایشگاهی و همچنین تشدید نظارت های بهداشتی در ایام نوروز ۹۷ ارایه کرد.

در ادامه این دیدار، دکتر رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن ترسیم سیاست های سازمان در مورد­­ پیشگیری و مبارزه با بیماری ها دام و طیور و آبزیان تاکید کرد: تشدید نظارت های بهداشتی نقش بسزایی در تامین امنیت غذایی مردم ایفا می کند.

سپس­ مقیمی استاندار تهران ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده، بر ضروت حمایت همه جانبه و همکاری دستگاه های اجرایی با دامپزشکی به عنوان یکی از نهادهای تاثیر گذار در تجارت و بهداشت عمومی و امنیت غذایی تاکید کرد.

­

نظر شما