شناسهٔ خبر: 24677429 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خوزستان| حضور مسئولان در مناطق محروم برکت پیروزی انقلاب اسلامی است

R41468/P1377/S6,57/CT11

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسئولان رده‌های مختلف اجرایی در تمامی روستاها و مناطق سخت گذر و در کنار مردم حضور دارند به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و راه و منطق شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، فریدون حسنوندعصر امروز و دیدار مردم روستای سرسیل زردابه از توابع بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک ،اظهار داشت: امروز خدمات رسانی به مردم یک حرکت جهادی بوده و مسیری است که شهدای مدافع حرم آن را به خوبی طی و در مسیر تحقق آن، حرکت کردند.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری خدمت رسانی به مردم را یک ضرورت مهم دانست و افزود: ما باید به مردم روحیه بدهیم و امروز تزریق روحیه به مردم و جلوگیری از نا امیدی آن‌ها در حوزه‌های مختلف یکی از شاخص های مهم ولایت پذیری است چرا که مقام مظعم رهبری بر این راه تاکید و توجه داشته‌اند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم حضور مسئولان در کنار مردم، عنوان کرد: امروز اگر مسئولان رده‌های مختلف اجرایی در تمامی روستاها و مناطق سخت گذر و در کنار مردم حضور دارند به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و راه و منطق شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس است.

وی حضور مسئولان در کنار مردم را اصلی مهم در تحقق آرمان‌های امام راحل دانست و گفت: مردم اندیمشک همواره و در تمامی عرصه‌ها در زیر بیرق انقلاب و ولایت فقیه حرکت و بر استمرار مسیر الهی خود تاکید کرده‌اند و پشتیبان راه اهل بیت(ع) در حوزه‌های مختلف بوده‌اند و افتخارات گسترده‌ای را به ثبت رسانده‌اند.

حسنوند با اشاره به برخی مشکلات بخش الوار گرمسیری اندیمشک بیان کرد: امروز اجرای طرح‌های مختلفی از جمله پتروشیمی و کارخانه سیمان در بخش الوار گرمسیری اندیمشک مورد توجه قرار گرفته و هم چنین این منطقه در حوزه جاده‌ای و گردشگری دارای ظرفیت و جایگاه ارزشمندی است.

وی افزود: به همین جهت باید برای رفع مشکلات مختلف بخش الوار گرمسیری ازجمله عدم دسترسی مناطق مختلف این منطقه به خدمات حوزه فناوری اطلاعات و مخابرات، تلاش و با تشکیل کمیته‌های تخصصی، روند گسترش خدمات این حوزه در شهرستان را تسریع بخشید و رضایت شهروندان را از خدمات این حوزه، تأمین کرد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم اندیمشک در اربعین ماه امسال حضور و افتخارات گسترده‌ای را به ثبت رساندند و هم چنین هم زمان با تعطیلات سال نو، بسیاری از زائران سرزمین نور سرتاسر کشور در این شهرستان حضور پیدا می‌کنند و به همین جهت، بهبود وضعیت آنتن دهی مخابرات در این شهرستان، ضروری است.

وی با اشاره به اجرای برخی طرح‌های عمرانی در بخش الوار گرمسیری گفت: بخش الوار گرمسیری در برخی حوزه‌ها با محرومیت مواجه است و برای رفع این محرومیت‌ها تلاش‌ها و اقدامات مختلفی آغاز شده است ولی این اقدامات، کافی نیست و باید تلاش‌ها را برای توسعه الوار، دو چندان کنیم.

انتهای پیام/ش

نظر شما