شناسهٔ خبر: 24677252 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

روند درمانی دختران شین آباد پیگیری می شود

محمد مهدی شهریاری روز دوشنبه در دیدار با دختران حادثه روستای شین آباد و خانواده های آنان با ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی در مدرسه شین آباد افزود: این حادثه

صاحب‌خبر - محمد مهدی شهریاری روز دوشنبه در دیدار با دختران حادثه روستای شین آباد و خانواده های آنان با ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی در مدرسه شین آباد افزود: این حادثه تلخ، تمامی کشور را تحت تاثیر خود قرار داده بود و از تمامی کشور پیگیر این حادثه و روند درمان دختران دانش آموز این مدرسه بودند.
وی اظهار کرد: مسئولان استانی پیگیر روند درمان دختران شین آبادی هستند و امکانات مطلوبی به آنان جهت درمان ارائه خواهد شد.
استاندار آذربایجان غربی گفت: در بازدیدی که از مدرسه شین آباد انجام شد تراکم دانش آموزان در این مدرسه زیاد بود و یک مجتمع آموزشی خوب در روستای شین آباد احداث خواهد شد.
به گزارش ایرنا دختران شین آبادی و خانواده های آنان روز 28 اسفند در ضیافت ناهار استاندار آذربایجان غربی حضور یافتند و با وی و مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت و گو کردند.
به گزارش ایرنا، 15 آذر 1391 یک کلاس درس مدرسه ابتدایی دخترانه روستای شین آباد از توابع شهرستان مرزی پیرانشهر دچار آتش سوزی شد و از 37 نفر دانش آموز 28 نفر دچار سوختگی شدند که از این تعداد 2 دانش آموز جان خود را از دست دادند.
آذربایجان غربی هم اکنون دارای 562 هزار دانش آموز است که در چهارهزار و 800 مدرسه تحصیل می کنند، این استان در حال حاضر نیازمند پنج هزار کلاس درس است.
7125/7129/2093
انتهای پیام

نظر شما