شناسهٔ خبر: 24677046 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

مدیر پروژه مجموعه رفاهی و تفریحی ایپک پالاس در گفتگو با نصر:

ایپک پالاس مجموعه در کنار رخدادهای اجتماعی شهر / پیکسل آرت اثری متفاوت در حمایت از تبریز 2018

نصر: مدیر پروژه مجموعه رفاهی و تفریحی ایپک پالاس گفت: مجموعه ایپک پالاس برای انجام رسالت اجتماعی خود در خصوص رویداد تبریز 2018، طرح نقشه آذربایجان را با هنر پیکسل آرت به نمایش گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، رسالت اجتماعی یکی از وظایفی است که هر عضو از جامعه برای ایجاد شرایط زندگی بهتر باید به انجام برساند، متاسفانه امروزه خیلی از افراد متوجه این مسئولیت خود نیستند و همیشه منتظر هستند تا یک فرد، مجری، شهردار یا استاندار کاری انجام دهد.

ولی نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که اگر هر کسی در هر حوزه کاری خود، رسالت اجتماعی را بداند و نسبت به جامعه خنثی نباشد تاعکس العمل های مناسبی را نسبت به رویکردهای اتفاق افتاده نشان دهد، پیشرفت بزرگی در کشور رخ می دهد.

ایپک پالاس به عنوان مجموعه رفاهی و تفریحی از ابتدا تصمیم داشته است تا مبنی بر انجام رسالت های اجتماعی در حوزه های مختلف فعالیت انجام دهد. این مجموعه بر خود وظیفه دانسته تا در کنار فعالیت های اجتماعی توجه ویژه ای به رویداد تبریز 2018 نشان دهد.

حامد احمدپور مدیر پروژه ایپک پالاس در گفتگو با نصر با بیان اینکه به عنوان یک مجتمع رفاهی و تفریحی که همیشه در تلاش بوده است تا در رخدادهای اجتماعی نقش پررنگی داشته باشد و به رسالت های اجتماعی خود عمل کند، در این فکر بودیم که  چطور می توانیم در بحث تبریز  2018 ورود پیدا کنیم ، گفت: در جلسه های متعدد ایده های مختلفی به ذهنمان امد ولی تصمیم گرفتیم یک شاخه هنری را انتخاب کنیم تا قدرت حرکت در جامعه را داشته باشد و نهایتا برآن شدیم تا لوگوی نقشه آذربایجان شرقی را به شکل پیکسل درست کنیم.

وی با اشاره به اینکه کار روی شکل گیری این ایده از نظر محتوایی و متریالی مدتی زمان برد، اظهار کرد: چون تصمیم داشتیم این پروژه پیغامی فراتر از تبریز 2018 داشته باشد و هم دوستار محیط زیست و جامعه باشد به این نتیجه رسیدیم  تا با استفاده از سر بطری هایی که برای خرید ویلچر به نیازمندان جمع آوری می شود هم از کمپین جمع آور سربطری پلاستیکی حمایت کنیم و هم افکار عمومی را نسبت به مسئولیت های اجتماعی حساس کنیم.

وی  با بیان اینکه این کار را در سه فاز برنامه ریزی کردیم، اذعان داشت: فاز اول این پروژه مطالعاتی بود که  توسط گروه شش نفره روابط عمومی این مجتمع صورت گرفت و  فاز دوم در قالب تحویل سربطری ها از کمپین مربوطه و تفکیک آنها به رنگ صورت پذیرفت و بخش آخر هم تمرین های بستری به لحاظ گرافیکی  برای نحوه چیدمان  بود که در انتها در عرض سه روز فیلم برداری و پایان کار بود و توسط  تیم بیست نفره از هنرمندان تاتر و مجموعه روابط عمومی ایپک پالاس انجام گرفت.

 احمدپور بیان کرد: این پروژه با کمک بخش خصوصی و حمایت نمایشگاه بین المللی تبریز در سالن امیرکبیر به اجرا درآمد که جا دارد از مسئولین نمایشگه برای اینکه این فضا را چند روز بدون هیچ چشم داشتی در اختیار ما قرار دادند بسیار تشکر کنم.

وی ادامه داد: در روز رونمایی از این پروژه از دانش آموزان دعوت کردیم تا برای بازدید به نمایشگاه مراجعه کنند.

وی باگفت: در کنار نقشه اذربایجان، دریاچه ارومیه را نیز با  رنگ آبی جا  زیرا دوست داریم ارومیه را همیشه آبی ببنیم.

مدیر پروژه ایپک پالاس نزدیک شدن به افتتاح این مجموعه اشاره کرد و اظهار کرد: افتتاح ما در سال 97 شکل خواهد گرفت و همزمانی آن با تبریز 2018 سبب خواهد شد تا شاهد فعالیت های دیگری نیز در این مجموعه باشم.

انتهای پیام/

نظر شما