شناسهٔ خبر: 24676500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اسماعیلی‌فرد مطرح کرد؛

عمده مشکلات استان البرز ناشی از حاشیه‌نشینی و وجود زندان‌هاست

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز با عنوان اینکه بخشی از مشکلات استان ناشی از حاشیه‌نشینی و وجود زندان‌هاست، ابراز امیدواری کرد در رفع دغدغه بانوان، تلاش خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مریم اسماعیلی‌فرد امروز در آیین معارفه خود که با حضور استاندار البرز و جمعی از بانوان شاغل در استانداری برگزار شد، گفت: خوشبختانه در بخش‌های مختلف استانداری بانوان توانمندی حضور دارند و تلاش می شود از ظرفیت آنها در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی بهره مند شویم.

اسماعیلی فرد با بیان اینکه مدت 30 سال، ساکن استان البرز هستم  و آشنایی کافی نسبت به مسائل این استان دارم تصریح کرد: استان البرز مشکلات فراوانی دارد که بخشی ناشی از وضعیت حاشیه نشینی و زندان های موجود در این استان است.

وی افزود: سعی می شود در جریان این انتخاب که مسئولیت آن به بنده واگذار شده؛ در حد مقدور به دغدغه‌های بانوان این سرزمین به خوبی رسیدگی شود.

اسماعیلی فرد گفت: اعتقاد ما این است که اگرحال بانوان خوب باشد، توانمندتر خواهیم بود و حال شهر و سرزمین ما نیز مطلوب و دنیایی بهتر را تجربه خواهیم کرد. تلاش می‌شود تا از پتانسیل‌های فرهنگی و بانوان تحصیل کرده استان که سرآمد هستند برای ارتقا جایگاه استان البرز بهره مند شویم.

وی در پایان حکم انتصاب خود را از دستان استاندارالبرز دریافت و رسما کار خود را آغاز کرد.

نظر شما