شناسهٔ خبر: 24676461 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

آغاز فعالیت ایستگاه های نوروزی آتش نشانی تهران

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به آماده باش نیروهای این سازمان در نوروز، گفت: فعالیت ایستگاه های نوروزی آتش نشانی در ورودی ها و خروجی های شهر تهران آغاز شد.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / سیدجلال ملکی با تشریح تمهیدهای آتش نشانی تهران برای تعطیلات نوروز، افزود: طرح نوروزی سازمان آتش نشانی شهر تهران با هدف ارایه خدمات امدادی موردنیاز در راستای حفظ ایمنی شهروندان و گردشگران، از امروز آغاز و تا 15 فروردین 97 ادامه دارد.

وی با اشاره به آماده باش 130 ایستگاه آتش نشانی شهر تهران در نوروز، اظهار کرد: آتش نشانان از آمادگی لازم برای انجام عملیات امداد و نجات حوادث احتمالی در روزهای تعطیل برخوردار هستند.
ملکی ادامه داد: هشت ایستگاه نوروزی آتش نشانی در مبادی ورودی و خروجی شهر تهران ایجاد و نیروهای عملیاتی و امدادی سازمان در آنها مستقر شده اند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در خصوص برنامه های این سازمان در روز طبیعت (13 فروردین) نیز گفت: بر اساس برنامه ریزی ها، سازمان آتش نشانی تهران 260 منطقه و مرکز تفریحی، گردشگری، اصلی و پرتردد شهر تهران را در روز طبیعت برای ارایه خدمات احتمالی امداد و نجات پوشش خواهد داد.
وی افزود: 563 آتش نشان با استفاده از 105 خودرو سنگین، 84 خودرو سبک و 71 دستگاه موتورسیکلت همزمان با روز طبیعت در بوستان ها و مراکز اصلی، پرتردد و شلوغ شهر تهران مستقر می شوند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین از شهروندان و مسافران نوروزی خواست که هرگونه حادثه در ایام تعطیل را از طریق سامانه 125 به سازمان آتش نشانی اعلام کنند.   / ایرنا

نظر شما