شناسهٔ خبر: 24676436 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کارت الکترونیکی اردکان در دست مسافران نوروزی

خبرگزاری صداوسیما

شهردار اردکان گفت: کارت الکترونیکی با قابلیت معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر اردکان طراحی و دراختیار مسافران نوروزی قرار خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،شهردار اردکان گفت: کارت الکترونیکی با قابلیت معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر اردکان طراحی و دراختیار مسافران نوروزی قرار خواهد گرفت.

کمالی افزود: به طور کلی استفاده از کارت‌های الکترونیکی باعث صرفه جویی در زمان و ارائه خدمات با سرعت و سهولت بیشتر به مردم خواهد شد به همین منظور شهرداری اردکان با طراحی و تهیه این کارت الکترونیکی به معرفی هرچه بهتر شهر خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: مسافران می‌توانند با اسکن بارکدی که دراین کارت قرار دارد و یا با برنامه لایر از بنا‌های تاریخی و دیدنی‌های شهر به صورت مجازی دیدن کنند.

کمالی اضافه کرد: با استفاده از این کارت، نقشه شهر اردکان، نقشه بافت تاریخی و خبر‌های شهرداری و شواری اسلامی را از کانال روابط عمومی مشاهده می‌شود.

شهردار اردکان با بیان اینکه راهنمایی و پاسخگویی به مسافران نوروزی اهمیت ویژه‌ای دارد گفت: با شماره تلفن‌هایی که دراین کارت قرار گرفته است شهرداری پاسخگوی نیاز‌های مسافران نوروزی خواهد بود وهمچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویا وسامانه پیامکی انتقادات وپیشنهادات خود را به شهرداری اعلام کنند.

نظر شما