شناسهٔ خبر: 24676168 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

تيام: سيزده‌بدر همه به استاديوم آزادي بياييد

مامه تيام اين روزها با هماهنگي شفر در آلمان است تا براي مداواي همسترينگ آسيب‌ديده‌‌اش زير نظر پزشکي که «اوسين بولت» را مداوا مي‌کند، هرچه زودتر به شرايط تمريني برگردد.

صاحب‌خبر -

مامه تيام اين روزها با هماهنگي شفر در آلمان است تا براي مداواي همسترينگ آسيب‌ديده‌‌اش زير نظر پزشکي که «اوسين بولت» را مداوا مي‌کند، هرچه زودتر به شرايط تمريني برگردد.

 او از آلمان گفت‌وگوي کوتاهي داشت.

*در آلمان چه مي‌کني؟

کسي که بولت (سريع‌ترين دونده جهان و دارنده مدال طلاي المپيک از جامائيکا) براي مداواي مصدوميت‌هايش با او کار مي‌کند از دوستان وينفرد شفر است. در تهران که بودم با هماهنگي شفر براي ادامه مداواي مصدوميتم به اينجا (آلمان) آمدم تا زير نظرش کار کنم.

* فکر مي‌کني تا بازي با الريان شرايطي داشته باشي که بازي کني؟

اميدوارم اين اتفاق بيفتد. خيلي برايم مهم است که به آن ديدار برسم. شفر گفت دوست دارد مرا در کنار تيم داشته باشد ولي تأکيد کرد نمي‌خواهد با ريسک به من بازي بدهد.

* خودت چه مي‌خواهي؟

از شبي که در آزادي به العين گل زدم، دوست دارم باز هم در آزادي بازي کنم و گل بزنم. مي‌دانم بازي برگشت‌مان با الريان در استاديوم آزادي است. براي همين خيلي دوست دارم بتوانم برسم و باز هم مقابل 90 هزار تماشاگر بازي کنم.

* فکر مي‌کني باز هم 90 هزار نفر به آزادي بيايند؟

حتماً مي‌آيند. استقلالي‌ها مي‌دانند در ديدار با الريان مي‌توانيم جواز صعود بگيريم و ما را تنها نمي‌گذارند.

* اما اين بازي در روز سيزده‌بدر يا روز طبيعت است و همه براي تفريح به بيرون و طبيعت مي‌روند.

استقلالي‌ها سيزده‌بدر به آزادي بيايند تا اين روز را با هم باشيم. بچه‌هاي تيم استقلال هم در آن روز در اردوي تيم هستند و دور هم خواهيم بود.

* تيم ملي ما با سيرالئون بازي کرد و خيلي‌ها به اين ديدار انتقاد کردند. نظرت در ارتباط با اين تيم چيست؟

مي‌دانم که ايران با کمترين گل خورده به عنوان تيم دوم به جام جهاني‌ راه‌ يافته است. اگر کي‌روش تيم ملي ايران را با اين نتايج به جام جهاني‌ برده است، بايد به او و تصميماتش اعتماد کنيد. حتماً اگر او سنگال را به اين شکل به جام جهاني‌ مي‌برد، همه از او حمايت مي‌کردند. سيرالئون هم تيم بدي نيست و حتماً دليلي داشته که براي ديدار با شما انتخاب شده است.

نظر شما