شناسهٔ خبر: 24676130 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران عنوان کرد:

اجرای طرح آرامش بهاری در ۳۰۰ بقاع متبرکه مازندران

ساری - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: همزمان با عید نوروز برنامه‌هایی با عنوان «آرامش بهاری» در ۳۰۰ بقاع متبرکه استان در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابراهیم حیدری بعدازظهر دوشنبه در حاشیه ستاد تسهیلات سفرهای استان افزود: مسافران نوروزی ضمن بازدید از مناطق گردشگری و مناطق تاریخی هر شهرستان، به اماکن مذهبی نظیر بقاع متبرکه نیز برای زیارت و ادای احترام به اهل بیت (ع) مراجعه و اوقاتی را نیز در آن جا سپری می‌کنند.

وی افزود: برپایی خیمه‌های معرفت، اعزام مبلغین به بقاع متبرکه، مراسم تحویل سال نو، اسکان زائرین، برنامه‌های فرهنگی به مناسبت ۱۲ و ۱۳ فروردین و ...از مهم‌ترین برنامه‌های اداره‌کل اوقاف وامور خیریه در استان مازندران در ایام نوروز است.

حجت الاسلام حیدری گفت: برنامه خیمه معرفت در امامزاده‌های سطح استان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است که در ذیل آن برنامه‌هایی نظیر مشاوره خانواده، مشاوره کودک، برگزاری مسابقات قرآن «قرآن بخوان، جایزه بگیر»، عرضه محصولات و اقلام فرهنگی انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: امسال همچنین علاوه بر مبلغان بومی هر شهرستان، ۱۸۵ مبلغ نیز در ایام نوروز به بقاع متبرکه مختلف استان اعزام شده که اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به مسائل شرعی و سخنرانی از مهم‌ترین وظایف این مبلغان است.

نظر شما