شناسهٔ خبر: 24675502 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

فاضلی:

بعد از جام‌جهانی حرف‌هایم را در مورد تیم‌ملی می‌زنم

منبع: تسنیم

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که حرف‌هایش را در مورد تیم ملی بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ خواهد زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق،‌ هومن افاضلی در مورد بازی دوستانه تیم ملی برابر سیرالئون که انتقادهای زیادی را بابت انتخاب این تیم از سوی رسانه‌ها و کارشناسان در پی داشته است، گفت: در مورد تیم ملی و مسائلی که درون این تیم وجود دارد حرف‌های زیادی دارم، ولی ترجیح می‌دهم الان صحبت نکنم تا کار برای اعضای تیم ملی و فدراسیون فوتبال سخت‌تر نشود. به‌هرحال خیلی‌ها حرف‌ها را می‌بینند و می‌شنوند، ولی اینکه ترتیب اثر داده شود یا خیر مهم است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر الان حرف بزنیم می‌گویند که می‌خواهید به تیم ملی ضربه بزنید. خیلی چیزها گفته شده و خیلی مسائل وجود دارد که می‌توان در مورد آنها صحبت کرد. قبلاً هم حرف‌هایی زدم که برایم سخت گذشت و در فدراسیون هم بازتاب خوبی نداشت. الان هم آدم‌های بیشتری در مورد خیلی چیزها که قبلاً اولین بار من در موردش حرف زدم، صحبت می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران همچنین اظهار داشت: امیدوارم تیم ملی در جام جهانی موفق شود، آن وقت بعضی حرف‌ها را راحت‌تر می‌توان زد. البته الان زمان مناسبی نیست چون اگر تیم ملی نتیجه نگیرد آن وقت می‌گویند شما باعث شدید که در جام جهانی نتیجه نگیریم.

افاضلی درباره شرایط تیم نفت تهران برای پنج بازی پایانی خاطر نشان کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و از حالا تمرکزمان روی بازی با استقلال است تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. بازی با استقلال سخت است، ولی تلاش می‌کنیم تا در این بازی امتیاز بگیریم.

نظر شما