شناسهٔ خبر: 24675398 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اعزام نورزوی بیش از ۶۰ کاروان دانشگاهیان به عتبات عالیات

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعزام بیش از ۶۰ کاروان دانشگاهیان به عتبات عالیات در نوروز ۱۳۹۷ خبر داد.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه اجتماعی  خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: در هجدهمین دوره اعزام دانشجویان و دانشگاهیان به عتبات بیش از ۹۵ هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۷ هزار نفر تا اواسط اردیبهشت به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با توجه به مشغله‌های اساتید دانشگاه‌ها، کاروان‌های نوروزی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیشتر از بین اساتید انتخاب شده‌اند و در مجموع بیش از ۶۰ کاروان از دانشگاهیان در ایام نوروز به عتبات عالیت اعزام خواهند شد.

وی از برگزاری جلسه آموزشی و توجیهی برای زائران عتبات یک هفته قبل از اعزام به سفر خبر داد و افزود: علاوه بر همایش استانی، جلسه آموزشی با حضور اعضای کاروان‌های اعزامی حدود یک هفته قبل از سفر در استان‌ها برگزار می‌شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: زائرین دانشگاهی ۳ شب در نجف اشرف، ۳ شب در کربلای معلی و یک شب در کاظمین اقامت خواهند داشت و به منظور بهره‌برداری بیشتر زائرین از سامرا و کاظمین، درصدد هستیم تعداد روز‌های سفر در کاظمین را افزایش دهیم.

حجت الاسلام فقیهی یادآور شد: با همکاری سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا مطلوب‌ترین هتل‌های موجود در عراق برای زائرین دانشگاهی تدارک دیده شده است. همچنین با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری بعثه مقام معظم رهبری در عراق، برنامه‌های فرهنگی و زیارتی ویژه‌ای برای کاروان‌های دانشگاهی برگزار خواهد شد.

نظر شما