شناسهٔ خبر: 24674762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون عمرانی استاندار خوزستان:

مسئولان فرصت کسب معنویت را برای زائران راهیان نور فراهم کنند

اهواز ـ معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: وظیفه همه مسئولان این است تا با ایجاد فضای مناسب، فرصت کسب معنویت و تأثیر فرهنگی ـ روانی را برای همه زائران راهیان نور فراهم کنند.

صاحب‌خبر -

فرامند هاشمی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از یادمان هویزه در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، هر ساله زائران یادمان های دفاع مقدس با هماهنگی از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان به این استان سفر می کنند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان تصریح کرد: در خوزستان یادمان های متعددی ساخته شده؛ در این یادمان ها خدمات متعددی به زائران در حوزه های مختلف از جمله زیربنایی و رفاهی ارائه می شود.

هاشمی زاده با اشاره به انجام هماهنگی ها برای مسیرهای مختلف راهیان نور از جمله فتح المبین ادامه داد: به صورت معمول حرکت زائران از فتح المبین به فکه است و خدمات مورد نیاز هم به آنها ارائه می شود؛ در مراحل بعد نیز به چذابه، دهلاویه، شلمچه، اروندکنار، شهدای هویزه و طلائیه نیز سفر می کنند.

وی عنوان کرد: خیل عظیم مشتاقان در این مناطق و یادمان های شاخص دفاع مقدس خوزستان حاضر و از معنویت این اماکن بهره مند می شوند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان تأکید کرد: وظیفه همه مسئولان ایجاد فضای مناسب و فرصت کسب این معنویت و تأثیر فرهنگی ـ روانی برای همه زائران راهیان نور است؛ امیدوارم بتوانیم با فراهم کردن امکانات در حد مقدورات استان سهم ناچیزی از خدمات رسانی به آنها را داشته باشیم و با خیل عظیم عاشقان و مشتاقان همراه شویم.

نظر شما