شناسهٔ خبر: 24674718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرمان| نخستین واحد مسکونی ساخته شده بعد از زلزله کوهبنان تحویل داده می‌شود

R7860/P1494/S6,67/CT11

معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: نخستین واحد مسکونی ساخته شده بعد از زلزله کوهبنان چهارشنبه تحویل داده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سیدمصطفی آیت‌اللهی‌موسوی امروز در آئین افتتاح طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در جمع خبرنگاران اظهار‌داشت:استان کرمان در سال 95 حوادث زیادی داشت و سختی‌های زیادی برای مردم به وجود آمد.

وی با اشاره به اینکه خوشحالیم که توانستیم با کمک همه نهادها و مردم بخشی از مشکلات مردم را مرتفع کنیم گفت: 20 درصد از واحدهای شناسایی شده که تخریب شده بودند به مرحله نازک کاری رسیده است.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه نخستین واحد مسکونی ساخته شده بعد از زلزله کوهبنان چهارشنبه تحویل داده می‌شود افزود: امیدواریم طبق قولی که داده شده تمام واحدها در اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان آمادگی کامل برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی را دارد خاطر‌نشان کرد: در استان وفاق خوبی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی وجود دارد که باعث اقدامات توسعه‌ای خوبی شده است.

آیت‌اللهی‌موسوی بیان کرد: اعضای ستاد بحران در هنگام بحران همکاری خوبی داشتند و در زمان زلزله اقدامات خوبی در لحظات اولیه وقوع زلزله انجام شد و امیدواریم در سال جدید از بلایای طبیعی و حوادث کمتری در استان برخوردار باشیم.

انتهای پیام/ ع

نظر شما