شناسهٔ خبر: 24674547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساماندهی میوه فروشان اهواز تا آخر سال آینده

خبرگزاری صداوسیما

میوه و صیفی فروشان کلانشهر اهواز تا نیمه دوم سال 97 ساماندهی می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به ساماندهی و اسکان میوه فروشان منطقه ساماندهی میوه فروشان اهواز تا آخر سال آیندهپردیس اهواز گفت: 125 غرفه فروش میوه در جنب فروشگاه هایپر اکسین و 60 غرفه هم در خیابان گلبهار برای اسکان میوه فروشان ساخته و آنها به این غرفه منتقل شدند.
علیرضا عالیپور تصریح کرد: این اقدام در راستای رویکرد شهرداری مبنی بر جلوگیری از سد معابر شهری در سرلوحه کار شهرداری قرار دارد.
وی عنوان کرد: غرفه ها به صورت اجاره روزانه به میوه فروشان واگذار شده و در صورتی که صاحب غرفه بیش از 20 روز فعالیت نکند، به افراد دیگر واگذار می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به ساماندهی دیگر میوه فروشان در مناطق مختلف این کلانشهر ادامه داد: کار ساخت و اسکان میوه فروشان در فاز 4 کورش تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و همچنین برای میوه فروشان در خیابان 30 متری(خ شهید جعفری) یک بازارچه واقع در پشت آرامستان بهشت آباد طراحی و در حال ساخت است.
عالیپور ادامه داد: برای بازار میوه فروشانی که در خیابانهای مرکزی مناطق شهری کیان، بازار زینب واقع در کمپلو، زرگان و بازار صدف زمینهایی در نظر گرفته شده که در صورت برطرف شدن معارض ملکی به سرعت کار اسکان میوه فروشان در این مناطق انجام خواهد شد.
وی پیش بینی کرد : تا نیمه دوم سال 97 کار اسکان و ساماندهی میوه فروشانی که در خیابانهای مرکزی اهواز مستقر شده اند پایان یابد.

نظر شما