شناسهٔ خبر: 24674310 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

دستگیری رمال اینترنتی در اصفهان

صاحب‌خبر -
 فردی که با تبلیغ بازکردن طلسم بخت گشایی، بازگشت معشوق، افزایش رزق و روزی و گشایش کار در فضای مجازی از شهروندان کلاهبرداری می کرد در عملیات پلیس فتای اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت : کارشناسان این پلیس Police با انجام رصد و پایش در فضای به صفحه ای با محتوای فالگیری ، رمالی و طلسم نویسی برخورد کرده و بلافاصله دستگیری دائر کننده این صفحه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ " سید مصطفی مرتضوی عنوان داشت: کارشناسان با اقدامات علمی و تخصصی در فضای مجازی هویت متهم را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.
وی افزود: متهم با تبلیغ باز کردن طلسم بخت گشایی، بازگشت معشوق،افزایش رزق و روزی،گشایش کار و ... در کانال تلگرامی خود کاربران را فریب داده و پس از دریافت مبالغ هنگفتی از آنها با گفتن جملات و اطلاعات معمولی از آنها کلاهبرداری می کرد.
سرهنگ مرتضوی با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد گفت : فالگیری و رمالی علاوه بر دنیای واقعی در فضای مجازی نیز جرم Crime و با مرتکبان این نوع جرم برابر قانون Law برخورد می شود.

ركنا

برچسب‌ها:

نظر شما