شناسهٔ خبر: 24673822 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

به همت مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین؛

کارگاه آموزشی آشنایی با «امام باقر(ع)» برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین‌الحرمین شاهرود، کارگاه آموزشی آشنایی با شخصیت امام باقر(ع) را برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب و میلاد با سعادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت، به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «بین الحرمین» شاهرود کارگاه آموزشی «ابعاد شخصیت علمی امام باقر(ع)» با حضور علاقه‌مندان، فراگیران و دانشجویان این موسسه برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آشنایی با شخصیت علمی امام باقر(ع) است، زیرا با وجود اینکه در طول تاریخ اسلام، هر یک از اصحاب فکر، اندیشه، علم و مذاهب مختلف در برهه‌های مختلف زمانی از حضرات معصومین (ع) امام باقر، امام صادق، امام کاظم و امام رضا(ع) بهره برده‌اند، متاسفانه امروزه نقش محوری ائمه شیعه توسط افراد مغرض در نهضت علمی در جهان نادیده گرفته شده است و امید است که با برگزاری این کارگاه‌های آموزشی اطلاع‌رسانی مفیدی در این زمینه صورت گیرد.

این کارگاه آموزشی ویژه عموم و به مدت دو روز و از تاریخ 27 تا 28 اسفندماه و در مجموع به مدت هشت ساعت از ساعت ١٦ تا ٢٠ با تدریس اساتید در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود برگزار می‌شود.

 انتهای پیام

نظر شما