شناسهٔ خبر: 24673772 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

شجاعت رزمندگان پابرهنه یمنی در برابر متجاوزان سعودی + فیلم

ابنا

بیش از سه سال از جنگ یمن می گذرد و متجاوزان سعودی مجهز به انواع تسلیحات پیشرفته هنوز نتوانسته‌اند ایستادگی رزمندگان پابرهنه یمنی را درهم بشکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شجاعت رزمندگان یمنی در جنگ با متجاوزان سعودی و کشورهای عربی حامی این رژیم از مهمترین عوامل پیروزی یمنی در میدان‌های جنگ برغم نابرابری چشمگیر طرفین در تجهیزات نظامی است.

در تصاویری که ستاد تبلیغات جنگ یمن منتشر کرده نیروهای کمیته مردمی گاهی حتی بدون کفش و پوتین با دشمنان می‌جنگند. آنها با تسلیحات نه چندان پیشرفته خود و گاهی فقط با یک قبضه کلاشنیکف با درنوردیدن مناطق کوهستانی نیروهای دشمن را زمین‌گیر می‌کنند.

یک مقام نظامی یمن گفت: رزمندگان پابرهنه یمنی در طول جنگ پیروزی‌های بزرگی بدست آورده اند. آنها دست به کارهایی می‌زنند که چه بسا ارتش‌های بسیاری از کشورها قادر به انجام آن نیستند.

این تصاویر که نشان دهنده قاطعیت و سرسختی یمنی‌ها در دفاع از کشورشان است به همان اندازه‌ای که ترس و وحشت را در دلهای متجاوزان سعودی و هم پیمانان این رژیم ایجاد کرده سبب بالارفتن روحیه مردم یمن هم شده است.

آنها شاهد هستند که فرزندانشان با کمترین امکانات در برابر نیروهای متجاوز مجهز به انواع تسلیحات پیشرفته آمریکایی و انگلیسی ایستاده‌اند.

تصاویر رزمندگان پابرهنه یمنی نشان می‌دهد که آنها هرگز تسلیم دشمن نخواهند شد و یمن را به گورستانی برای متجاوزانی تبدیل خواهند کرد.

بیش از سه سال از جنگ یمن می گذرد و متجاوزان سعودی مجهز به انواع تسلیحات پیشرفته هنوز نتوانسته‌اند ایستادگی رزمندگان پابرهنه یمنی را درهم بشکنند.

............
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما