شناسهٔ خبر: 24673573 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرج| ۵ تن مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته در البرز کشف شد

R41451/P41362/S6,50/CT1

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه در بازرسی طرح نوروزی ۸۰۱ پرونده در تعزیرات حکومتی البرز ثبت شده است، گفت: در این طرح ۵ تن مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته در البرز کشف شده است.

صاحب‌خبر -

علی‌اکبر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به طرح بازرسی نوروزی که از 15 اسفند ماه سال جاری در استان البرز آغاز شده است، اظهار داشت: در این مدت 940 پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی ثبت شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه در حوزه کالا و خدمات 801 پرونده، مبارزه با قاچاق 76 پرونده و 63 پرونده در حوزه بهداشت و درمان تشکیل شده است، ادامه داد: 960 میلیون تومان متهمان کالا و خدمات، 2 میلیارد و 200 میلیون تومان متهمان قاچاق و 7 میلیون تومان  متهمان حوزه بهداشت که بیشتر تعطیلی و ضبط کالا بوده است، محکوم شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم در هنگام خرید میوه دقت داشته‌ باشند که باید 400 گرم وزن جعبه از وزن خرید کم شود، بیان کرد: تاکنون 3 فقره پرونده در این زمینه تشکیل شده است.

مختاری با بیان اینکه بزرگترین پرونده مربوط به کشف کالای قاچاق و غیر‌بهداشتی نزدیک به 5 تن مواد تاریخ مصرف گذشته و غیربهداشتی خوراکی بوده است، تاکید کرد: یک شعبه سیار تعزیرات حکومتی تا پایان تعطیلات در محور چالوس حضور دارد که هر مرکز پذیرایی و رستورانی که کالای غیربهداشتی ارائه دهد را پلمب می‌کند.

انتهای پیام/ ز

نظر شما