شناسهٔ خبر: 24673536 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سرهنگ اصغری در گفت‌وگو با دفاع پرس خبر داد؛

اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و زلزله‌زده در نوروز ۹۷

مسوول سازمان بسیج سازندگی استان تهران از اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و زلزله‌زده در نوروز ۹۷ خبر داد.

صاحب‌خبر -

اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و زلزله‌زده در نوروز ۹۷سرهنگ عبدالله اصغری مسوول سازمان بسیج سازندگی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس از اعزام تعداد ۳۷ گروه به استعداد ۲ هزار نفر از استان تهران به مناطق محروم و کم برخوردار استان‌های تهران، ایلام، لرستان، خوزستان و بویژه مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه من جمله شهرستان‌های سرپل ذهاب، ثلاث بابا جانی و بخش حلشی استان کرمانشاه در نوروز ۱۳۹۷ خبر داد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده از ۲۸ اسفند ماه اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم از جمله استان کرمانشاه شروع خواهد شد. گروه‌های جهادی در چهار عرصه فرهنگی، عمرانی، بهداشت و سلامت و آموزش اشتغالزایی فعالیت خواهند داشت.

مسوول سازمان بسیج سازندگی استان تهران خاطرنشان کرد: سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران نیز همانند سایر سپاه‌های استانی تمامی ظرفیت‌های جهادی و پشتیبانی‌های لازم را جهت امر خدمت‌رسانی و سازندگی به میدان آوردند و در هفت روستای سرپل ذهاب توفیق خدمت‌رسانی در مرحله اسکان اضطراری و موقت بیش از ۵۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از عزیزان زلزله زده را در کارنامه درخشان ارائه خدمات مردم داری و مردمیاری سپاه به ثبت رساند.

سرهنگ اصغری در خصوص اسکان دائم زلزله‌زدگان نیز گفت: ساخت ۴۸ واحد مسکونی در شهرستان ثلاث باباجانی روستا‌های شیخ صله، نگره، میدان نمک، خدامروت، گزنه، سرخده، رجبی، جاسوسکه و بانی نار جهت مددجویان تحت پوشش بهزیستی از ۱۵ اسفند ماه سال جاری شروع شده و ان‌شاءالله تا پایان تیرماه سال ۱۳۹۷ به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما