شناسهٔ خبر: 24672652 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

پرداخت 11 میلیارد تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد در سال جاری

گروه اقتصاد- مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه استان همدان از پرداخت 11 میلیارد و 204 میلیون تومان تسهیلات کارگشایی و حمایتی به پنج هزار و 317 مددجو در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مسعود کرمی، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه استان همدان بابیان اینکه 58 هزار و 321 حساب برای مددجویان تحت حمایت، مشتریان و خیران از ابتدای سال جاری افتتاح‌شده است، گفت: این صندوق باهدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان فعالیت می‌کند و کلیه تسهیلات پرداختی را با کارمزد دو درصد اعطا می‌کند.
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد استان همدان ادامه داد: تسهیلات پرداختی به مددجویان همدانی با 57 درصد رشد همراه بوده است.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال 13 میلیارد و 650 میلیون تومان تسهیلات اشتغال به هزار و 493 مددجو پرداخت‌شده است، گفت: 11 میلیارد و 204 میلیون تومان تسهیلات کارگشایی و حمایتی به پنج هزار و 317 مددجو نیز امسال پرداخت‌شده است.
کرمی افزود: خیران می‌توانند با مشارکت و افتتاح حساب در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گره‌گشای مشکلات مالی خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند شوند.
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه استان همدان در ادامه به 495 میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن به 30 نفر از نیازمندان اشاره کرد.
وی بابیان اینکه امسال تسهیلات پرداختی به مددجویان همدانی با 57 درصد رشد همراه بوده است، افزود: 44 هزار کارت الکترونیکی نیز برای افراد نیازمند و خانواده‌های تحت حمایت صادرشده است.
مسعود کرمی به برنامه‌های سال آینده اشاره کرد و جذب سپرده چهار هزار و 350 نفر از خیران و پرداخت تسهیلات بیشتر از امسال به نیازمندان را از اولویت برنامه‌های صندوق امداد ولایت بیان کرد.
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه استان همدان با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به سپرده‌گذاران، یادآور شد: صدور آنی کارت‌بانکی در محل شعب صندوق، انجام حواله بین‌بانکی، پرداخت قبوض خدماتی و ارائه خدمات غیرحضوری بدون نیاز به حضور فیزیکی در شعب ازجمله خدمات قابل‌ارائه به سپرده‌گذاران است.
گفتنی است؛ شعبه اصلی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان به آدرس میدان امام خمینی (ره)، خیابان شریعتی، بعد از مسجد حاج احمد، جنب بانک رفاه و با شماره تلفن‌های 32522020 – 32530961 آماده پاسخگویی به مراجعان و سپرده‌گذاران است.
انتهای پیام

نظر شما