شناسهٔ خبر: 24672641 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

لباس‌دوخت بیان کرد:

تربیت 5 هزار حافظ جزء سی‌ام قرآن در غرب تهران تا پایان اردیبهشت‌

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران از تربیت پنج هزار حافظ جزء سی‌ام قرآن طی اجرای طرح تربیت حافظان این منطقه تا پایان اردیبهشت ماه سال 97 خبر داد.

صاحب‌خبر -

تربیت 5 هزار حافظ جزء سی‌ام قرآن در غرب تهران تا پایان اردیبهشت‌ماه

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لباس‌دوخت، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا بیان کرد: طرح تربیت حافظان منطقه غرب تهران از مهرماه سال جاری آغاز شده و تا اردیبهشت‌ماه سال97 نیز ادامه خواهد داشت.
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران در ادامه تصریح کرد: از زمان آغاز اجرای طرح تا پایان اسفندماه جاری 731 نفر روز تدریس در مدارس تحت پوشش این طرح اجرا شده است.
لباس‌دوخت با بیان اینکه طرح تربیت حافظان غرب تهران تعداد پنج هزار نفر از دانش‌آموزان منطقه را تحت پوشش دارد و ایشان را در زمینه حفظ جزء 30 قرآن کریم آموزش می‌دهد، ادامه داد: طی اجرای این طرح قرآنی، معلمان و مربیان طرح به صورت روزانه در مدارس حضور یافته و به تدریس قرآن کریم برای دانش‌آموزان می‌پردازند.
لباس‌دوخت در پایان ضمن تشکر از دست‌اندرکاران اجرایی طرح تربیت حافظان، اظهار امیدواری کرد تا بتوانیم با به‌کارگیری همه امکانات، به تمامی اهداف مد نظر در این طرح تأثیرگذار قرآنی دست پیدا کنیم.

نظر شما