شناسهٔ خبر: 24671167 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حجت‌الاسلام شعبانی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو:

حضور فیزیکی در مناطق عملیاتی جنوب نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

مسئول نماینده، ولی فقیه دانشگاه فرهنگیان قزوین گفت: جوانان ما در اردوی راهیان نور می‌بینند و متوجه می‌شوند که واقعیت با آنچه دشمن می‌گوید، متفاوت است حضور فیزیکی در این مناطق نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام مهدی شعبانی، مسئول نماینده ولی فقیه دانشگاه فرهنگیان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هدف اردوی راهیان نور را آشنایی جوانان نسل چهارم انقلاب با فضای انقلاب عنوان کرد و گفت: جوانان و دانشجویان در این سفر زیارتی و معنوی با کارکردهای انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند. 

حجت الاسلام شعبانی بیان کرد: دشمنان نظام انقلاب اسلامی به دنبال توطئه هستند و نشان دهند که انقلاب اتفاقی بوده و غایت و آرمانی نداشته است.

مسئول نماینده ولی فقیه دانشگاه فرهنگیان قزوین افزود: جوانان ما در اردوی راهیان نور می‌بینند و متوجه می شوند که واقعیت با آن چه دشمن می گوید، متفاوت است حضور فیزیکی در این مناطق نقشه‌های دشمن را خنثی می کند. چه بسیار جوان هایی داشتیم که نگاهشان به نظام و انقلاب طور دیگری بود و بعد از اردو دیدگاهشان کاملا تغییر کرده و علاقه مند شده است و بخاطر فضای معنوی این مناطق است که جوان ها از میان این همه فضاهای تفریحی راهیان نور را انتخاب می کنند.

شعبانی با تاکید بر اینکه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها باعث می‌شود جای جلاد و شهید تغییر نکند، بیان کرد: ما نباید بترسیم از اینکه بگوییم دفاع کردیم، اسلام را زنده کردیم. با انقلاب مردم جایگاه خودشان را پیدا کردند و یادمان نرود که قبل از انقلاب کجا بودیم الان کجاییم و قدردان این زحمات باشیم و تاثیرات انقلاب را بدانیم.

حجت‌الاسلام مهدی شعبانی با اشاره به اینکه  مسئولان برای رسیدن به مقام حاضر می‌شوند جای جلاد و شهید را عوض کنند گفت: طبیعی است مگر این همه پیامبر آمدند همه ی مردم ایمان آوردند؟ یک عده هستند که برای ایمان آوردن نیستند، آیه قرآن گواه این مسئله است که فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرض که خداوند بر قلب برخی هاهم مهر زده است البته برخی ها نمی‌خواهند بفهمند و عده‌ای هم نمی‌توانند بفهمند که ما باید این افراد را متوجه کنیم.

وی  با بیان اینکه خون شهدا مرز بین حق و باطل را جدا می‌کند خاطرنشان کرد: باید جدا از حرکت باشکوه راهیان نور باید بر سر در مراکز آموزشی اداری و… وصیت های شهدا نصب گردد تا خواسته و آرمان‌های آنها به فراموشی سپرده نشود.

حجت‌الاسلام شعبانی تصریح کرد: همه مسئولین و دست اندرکاران و مردم باید بیش از پیش حرمت خون شهدا را نگه دارند و اوضاع کشورهای مدعی اطراف را با امنیت کشور خودمان مقایسه بکنند و قدر بدانند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که از اردوی راهیان به‌ عنوان فناوری یاد کردند، گفت: پیامدها و تاثیراتی که راهیان نور دارد سرشار از خلاقیت و پویایی و معنویت و خودساختگی است.

نظر شما