شناسهٔ خبر: 24671001 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

سالور در گفت‌وگو با فارس:

درخواست پروانه ساخت یک فیلم شهری را دادم/ جدیدترین اثرم در تهران فیلمبرداری می‌شود

ساسان سالور گفت: همزمان با درخواست پروانه نمایش فیلم سینمایی «هایلایت» در خواست پروانه ساخت جدیدترین فیلمم را نیز داده‌ام.

صاحب‌خبر -

ساسان سالور تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، در ارتباط با فعالیت های اخیرش اظهار کرد: مشغول دریافت پروانه نمایش فیلم سینمایی «هایلایت» به کارگردانی اصغر نعیمی هستیم. البته در کنار درخواست پروانه نمایش برای این فیلمم برای یک اثر سینمایی دیگر درخواست پروانه ساخت داده ام که مراحل اداری آن در سال جدید انجام خواهد شد و بعد از دریافت پروانه ساخت وارد پیش تولید خواهیم شد. 

تهیه کننده فیلم سینمایی «آمین خواهیم گفت» افزود: تمام لوکیشن فیلم جدیدم در تهران خواهد بود، اما هنوز به دلیل نداشتن پروانه ساخت وارد پیش تولید نشده ایم و قراردادی با کسی نداریم. همه چیز فیلم جدیدم به سال جدید موکول شده است. فضای این فیلم بسیار شهری است و ساختمانی و آپارتمانی نیست. کارگردانی فیلم جدیدم را برادرم سامان سالور بر عهده خواهد داشت. 

ساسان سالور متولد سال 1356 در بروجرد است. وی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام مدیر تولید از سال 1382 با فیلم ساکن سرزمین سکوت آغاز کرد.

فیلم های سینمایی «تمشک»، «بدرود بغداد»، «آمین خواهیم گفت» و ... برخی از آثاری است که سالور تهیه کنندگی آن را عهده دار بوده است. 

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما