شناسهٔ خبر: 24670688 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

رمال اینترنتی در اصفهان دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت: فردی که با تبلیغ بازکردن طلسم بخت گشایی، بازگشت معشوق، افزایش رزق و روزی و گشایش کار در فضای مجازی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد در عملیات پلیس فتای اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

صراط: سرهنگ سید مصطفی مرتضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: کارشناسان این پلیس با انجام رصد و پایش در فضای به  صفحه‌ای با محتوای فالگیری، رمالی و طلسم‌نویسی برخورد کرده و بلافاصله دستگیری دائر کننده این صفحه در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش تسنیم، وی افزود: کارشناسان با اقدامات علمی و تخصصی در فضای مجازی هویت متهم را شناسایی و با هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان بیان کرد: متهم با تبلیغ باز کردن طلسم بخت گشایی، بازگشت معشوق، افزایش رزق و روزی، گشایش کار و غیره در کانال تلگرامی خود کاربران را فریب داده و پس از دریافت مبالغ هنگفتی از آنها با گفتن جملات و اطلاعات معمولی از آنها کلاهبرداری می‌کرد.

وی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، گفت: فالگیری و رمالی علاوه بر دنیای واقعی در فضای مجازی نیز جرم است و با مرتکبان این نوع جرم برابر قانون  برخورد می‌شود.

نظر شما