شناسهٔ خبر: 24669427 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اعزام ۴ دوچرخه سواری معلول به بازی‌های پاراآسیایی اندونزی

رییس انجمن دوچرخه سواری معلولان از اعزام ۴ دوچرخه سوار معلول به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی در رشته استقامت و نیمه استقامت خبر داد.

صاحب‌خبر -

فرهاد عصفوری در گفت وگو با ایسنا، پس از اضافه شدن رشته روچرخه سواری معلولان به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا و درباره وضعیت ورزشکاران این رشته برای حضور در این بازی‌ها اظهار کرد: با توجه به زمان محدودی که برای آماده سازی تیم دوچرخه سواری معلولان برای حضور در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا داریم، برنامه اردویی و تمرینات خود را به کمیته ملی پارالمپیک ارائه کردیم و از اردیبهشت‌ماه اولین اردوی این تیم با حضور ۱۰ ورزشکار در تهران برگزار خواهد شد. البته با توجه به سیاست کمیته ملی پارالمپیک مبنی بر این که تنها مدال‌آوران به این بازی‌ها اعزام خواهند شد، سعی داریم از بین ۱۰ دوچرخه‌سواری که به اردو دعوت می‌کنیم ۴ نفر از کسانی که رکورد نفر سوم آسیا را جابجا می‌کنند، برای جاکارتا انتخاب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در حال حاضر با توجه به فرصت کمی که برای آماده‌سازی دوچرخه‌سواران برای بازی‌های پاراآسیایی دارید، امکان گزینش ۴ دوچرخه‌سوار برای جاکارتا وجود دارد یا خیر؟ گفت: هم‌اکنون دوچرخه سواران خوبی همچون مهدی محمدی در رشته استقامت و نیمه استقامت و ماده تعقیبی انفرادی در تیم داریم که شانس زیادی برای کسب مدال دارند. بنابراین سعی داریم در همین رشته دوچرخه‌سواران خوب خود را برای بازی‌های پاراآسیایی انتخاب کنیم تا به بهترین نتایج ممکن در جاکارتا دست پیدا کنیم.

عصفوری با بیان این که ۶ اردوی تدارکاتی برای حضور تیم در بازیهای پاراآسیایی پیش‌بینی شده است، افزود: برای این که بتوانیم حضور قوی در جاکارتا داشته باشیم ۶ اردوی تدارکاتی و یک تورنمنت برون مرزی تا بازیهای پاراآسیایی برای تیم دوچرخه سواری پیش بینی شده است که البته تنها نفرات اعزامی به تورنمنت خارجی که تیرماه در هلند است، اعزام خواهند شد.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا هم‌اکنون با مشکلات سخت‌افزاری نیز مواجه هستید یا خیر؟ اظهار کرد: با همکاری خوبی که رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری با ما دارد، از نظر سخت‌افزاری مشکل خاصی نداریم و قمری تمام امکانات لازم را در پیست دوچرخه‌سواری در اختیار دوچرخه‌سواران معلول نیز قرار داده است.

انتهای پیام

نظر شما