شناسهٔ خبر: 24669300 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با دفاع پرس:

وضع تحریم جدید علیه ایران نقض برجام است

نماینده مجلس شورای اسلامی رفع تحریم‌های اعمال شده علیه کشورمان را هدف اصلی مذاکرات برجام عنوان کرد و گفت: هرگونه تحریم جدید علیه ایران نقض فاحش برجام از سوی غربی‌ها خواهد بود و ما در صورت چنین رخدادی برجام را کنار می‌گذاریم.

صاحب‌خبر -

/«حشمت‌الله فلاحت‌پیشه» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به تصمیم آلمان، انگلیس و فرانسه مبنی بر اعمال تحریم علیه ایران برای نگاه داشتن آمریکا در توافق برجام، اظهار داشت: برخی از کشورهای اروپایی تلاش می‌کنند تا دولتمردان آمریکایی را متقاعد کنند که پایبندی در برجام برای اتحادیه اروپا ضرورت دارد.

این نماینده خانه ملت با تاکید بر اینکه موضع جمهوری اسلامی درباره قرارداد برجام شفاف است و تا زمانی‌که طرف‌های مقابل سعی بر نقض این توافق نداشته باشند، به برجام پایبند خواهیم بود، افزود: هرگونه تحریم جدید علیه ایران نقض فاحش برجام از سوی غربی‌ها خواهد بود و ما در صورت چنین رخدادی برجام را کنار می‌گذاریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان ملل بارها وفاداری ایران در قبال تعهدش در خصوص برجام را تایید کرده است، گفت: آمریکایی‌ها بارها برجام را دور زدند و خواستند که صاحب امتیاز 100 درصدی این قرارداد خودشان باشند.

فلاحت‌پیشه تصریح کرد: اعمال تحریم‌های جدید علیه کشورمان صرفا به دلیل اینکه آمریکا در برجام بماند به هیچ‌وجه توجیه عقلانی ندارد و درواقع هدف توافق برجام رفع تحریم‌هایی بود که آمریکایی‌ها با ناجوانمردی بر ما اعمال کرده بودند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما