شناسهٔ خبر: 24668533 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

توزیع سبد غذایی توسط خیریه مرحوم احمد‌رضایی

صاحب‌خبر -

با پیام دکتر محسن رضایی دییر محترم هیات امنای زنده یاد احمد رضایی صدها بسته سبد مواد غذایی در آستانه ی سال نو در بین خانواده های محروم تحت پوشش این نهاد خیریه توزیع و اهدا گردید.


به گزارش تابناک، در این پیام نوروزی دکتر محسن رضایی با تبریک سال نو خطاب به خانوار های تحت پوشش ابراز امیدواری نمود که سال جدید سالی پر از برکت و معنویت برای همه عزیزان به خصوص صدها خانواده تحت حمایت خیریه زنده یاد احمد رضایی باشد،وی در این پیام خدمت خادمان این خیریه را جلوه ای از جهاد فی سبیل الله در جهت خدمت به جامعه شریف مددجویی عنوان نمود و ابراز امیدواری نمود ، در سال جدید شمسی۱۳۹۷ اساس فعالیت های خیریه زنده یاد احمدرضایی حول محور محرومیت زدایی و به ویژه حرفه آموزی و اشتغال در کنار سایر برنامه های درمانی ، آموزشی، فرهنگی،معیشتی و .... باشد.


گفتنی است ارزش هر سبد مواد غذایی بالغ بر ۱۷۵ هزار تومان و شامل: برنج، چای، قند و شکر، ماکارونی، سویا، کنسرو، روغن، رب گوجه و دیگر مواد غذایی بوده که در بین بیش از ۱۶۰۰ خانوار از محرومین ایتام؛سرپرست زندانی وسرپرست ازکارافتاده مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل باهماهنگی نهادهای حمایتی اهدا گردید.


متن پیام دکتر محسن رضایی رییس هیات امنای موسسه خیریه زنده یاداحمدرضایی بشرح زیر می باشد:


بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

فرا رسیدن سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است، به شما تبریک و تهنیت می گویم و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال برای شما عزیزان خواستارم.

یک سال دیگر از تلاش و زحمات مستمر دست اندرکاران این نهاد خیریه مردمی، در مسیر ترسیم آینده ای بهتر برای صدها خانوار تحت پوشش، سپری شده است.

در این عرصه که جلوه ای از جهاد فی سبیل الله است، تلاش همه خادمان دلسوز این تشکل مردمی، رشد و تعالی خانوارهای تحت پوشش در عرصه های مختلف مذهبی، فرهنگی، معیشتی و اقتصادی بوده است.

در سال جدید (سال 1397) محور فعالیتهای خیریه زنده یاد احمد رضایی، حول محرومیت زدایی و بویژه حرفه آموزی و اشتغال است تا در کنار سایر برنامه های درمانی، آموزشی، فرهنگی و... طرحهای توان افزایی خانوارهای تحت پوشش با موفقیت اجرا گردد.

عزت و سربلندی همه عزیزان، اعم از دست اندرکاران خدمتگزار و خانوارهای تحت پوشش این خیریه مردمی رااز درگاه خداوند متعال خواستارم.

محسن رضایی


رییس هیئت امنای خیریه زنده یاد احمد رضایی شهرستان مسجدسلیمان

نظر شما