شناسهٔ خبر: 24668245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گیلان خبر داد:

پیش بینی 58 اولویت برای شورای هماهنگی دفاع مقدس گیلان

گروه اجتماعی- جلایی با بیان اینکه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان دارای هفت کمیته تخصصی است، گفت: 58 اولویت برای کمیته‌ها در سال 97 پیش بینی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، رسول جلایی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان امروز، 27 اسفند در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های این شورا، اظهار کرد: 13 جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در استان برگزار و بیش از یکصد مصوبه توسط کمیته‌ها پیشنهاد و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 90 درصد مصوبات کمیته‌ها اجرایی شده است، گفت: از یکصد دستگاه اجرایی در استان گزارش عملکرد سال 96 در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جمع آوری خواهد شد. البته تاکنون 25 دستگاه گزارش عملکردشان را به ستاد ارسال کردند.

جلایی، با بیان اینکه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان دارای هفت کمیته تخصصی است، گفت: 58 اولویت برای کمیته‌ها در سال 97 پیش بینی شده است که از این تعداد 6 اولویت مشترک و مابقی تخصصی هستند.

اعزام 11 هزار دانش آموز گیلانی به اردوهای راهیان نور

سرهنگ توشه، جانشین فرماندهی سپاه قدس استان گیلان نیز، با اشاره به اعزام 27 هزار زائر گیلانی به مناطق عملیاتی در سال 96، اظهار کرد: زائرین اعزامی گیلانی از مناطق عملیاتی شمال غرب و جنوب کشور به مدت چهار روز بازدید کردند.

پیش بینی 58 اولویت برای شورای هماهنگی دفاع مقدس گیلان

وی با بیان اینکه بیشترین اعزام‌ها مربوط به قشر دانش‌آموزی بوده است، گفت: 11 هزار دانش آموز گیلانی در قالب درس آمادگی دفاعی و داوطلبانه عازم مناطق عملیاتی کشور شدند.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گيلان، از اعزام کاروان‌های خانوادگی در ایام نوروز به مناطق عملیاتی خبر داد و افزود: علاقمندان برای اعزام‌های خانوادگی می‌توانند به پایگاه‌های بسیج مراجعه کنند.

توشه، با بیان اسکان و تغذیه کاروان‌های راهیان ‌نور خانوادگی رایگان است، خاطرنشان کرد: مراسم تحویل سال نو نیز همانند سال‌های گذشته با حضور زائرین گیلانی در مناطق عملیاتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما