شناسهٔ خبر: 24667094 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

گلچین برنامه‌های «دورهمی» امشب روی آنتن می‌رود

گلچین مجموعه برنامه‌های «دورهمی» در یک سال گذشته، امشب (۲۷ اسفند ماه) از شبکه نسیم پخش می‌شود. رییس سازمان صدا وسیما به تلاش رسانه ای نظام سلطه برای هجوم فرهنگی به کشورهای مستقل و تحت سیطره قراردادن مردمان این کشورها اشاره و تاکید کرد : باید با همکاری های مشترک رسانه ای و فرهنگی در مقابل این هجوم ایستاد و طرف مقابل را خلع سلاح کرد. انیمیشن برگزیده دهمین جشنواره پویانمایی تهران و برنده جایزه کارگردانی جشنواره تلویزیونی جام‌جم، ایام نوروز از شبکه دو پخش می‌شود. شبکه پنج سیما در نوروز 97 ، با 15 فیلم سینمایی در ایام تعطیلات با مخاطبان خود همراه می شود. تلویزیون، امسال هم با دست پر آمده تا مهمان نوروزی خانه‌ها باشد و ساعات خوش و مفرحی را برای همراهان وفادار خود رقم بزند. از سریال‌های جذاب و پربازیگر گرفته تا مسابقات سرگرم‌ کننده ، از برنامه‌های گفت‌وگو محور چالشی گرفته تا مستندهایی با تصاویر بدیع. همه کوشش‌ها و تلاش‌ها بر این قرار استوار شده است که یک نوروز پر از خاطره برای مخاطبان و دوستداران قاب کوچک ماندگار شود. اکبر عبدی، هنرمند سرشناس کشور با حضور در برنامه تحویل سال شبکه اول سیما آرزوهای خود را در قالب طنز بیان کرد. گلچین مجموعه برنامه‌های «دورهمی» در یک سال گذشته، امشب (۲۷ اسفند ماه) از شبکه نسیم پخش می‌شود. برنامه تلویزیونی دورهمی، شب گذشته با حضور کتایون ریاحی روی آنتن رفت. شب گذشته، رضا رشیدپور در برنامه «بهار نارنج» از اجرای برنامه های مختلف در سال ۹۶ و حواشی آن در فضای مجازی گفت. قدیمی‌ترها خاطرات زیادی از مناسبت‌ها و آیین‌های سنتی دارند.وقتی پای صحبت آنها می‌نشینی بیشترشان روی یک نکته تاکید دارند؛ گذشته بهتر از اکنون است!‌ البته این که برای ما ایرانی‌ها معمولا گذشته بهتر از حال است، جای بررسی و تحقیق دارد ! رئیس رسانه ملی توجه به فارسی زبانان در نقاط مختلف دنیا را مهم‌ترین هدف برای راه اندازی تلویزیونی آی فیلم 2 دانست و افزود: خدا را شاکریم که پس از ماه‌ها تلاش امروز در آستانه نوروز این شبکه افتتاح شده است و ما آن را هدیه نوروزی صداوسیما جمهوری اسلامی ایران به همه فارسی زبانان می‌دانیم. مستند مسابقه «هفت روز و هفت ساعت» با تکمیل مراحل تدوین و آماده‌سازی نهایی در روزهای اخیر، طی نوروز 97 از شبکه افق پخش می‌شود. رادیو ایران با ویژه برنامه «بهار بی قرار» به اس

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ گلچین مجموعه برنامه‌های «دورهمی» در یک سال گذشته، امشب (۲۷ اسفند ماه) از شبکه نسیم پخش می‌شود.

گفتنی است؛ دورهمی تا ۱۷ فروردین (بجز ایام شهادت) هرشب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود. البته این برنامه ۲۹ اسفندماه ساعت ۱۶ تا ۱۸ پخش می‌شود.

نظر شما