شناسهٔ خبر: 24666677 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از هلند

بهرامی: دیدار فینال باید 5 بر صفر به سود عباسعلی تمام می‌شد/بانوان نسبت به مسابقات پاریس بهتر کار کردند

سرمربی کاراته بانوان گفت: مسابقات لیگ جهانی هلند به پایان رسید اما نتایج آن طور که انتظار می‌رفت؛ رقم نخورد.

صاحب‌خبر -

لیلا بهرامی سرمربی تیم ملی بانوان کاراته در پایان سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان هلند در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی فارس به هلند اظهار داشت: مسابقات لیگ جهانی هلند به پایان رسید اما نتایج آن طور که انتظار می‌رفت؛ نشد. البته ما برای اعزام به مسابقات هلند فرصت برگزاری اردوها را نداشتیم؛ چرا که پس از لیگ جهانی فرانسه انتخابی برگزار کردیم و فرصت برگزاری اردو نداشتیم.

وی در ادامه افزود: از نظر نتیجه قطعا بانوان بهتر از لیگ جهانی پاریس بودند؛در فرانسه یک مدال برنز کسب کردیم اما در هلند یک نقره کسب کردیم.

سرمربی بانوان در مورد کسب مدال نقره عباسعلی گفت: بازی فینال حمیده عباسعلی به نظرم باید پنج بر صفر به سود عباسعلی تمام می شد اما نمی‌دانم که چرا داوران ۳بر۲ رای را به سود حریف ژاپنی اعلام کردند. در فینال مسابقات ۸۰درصد بازی در دست عباسعلی بود و حمله می‌کرد اما داوران رای به سود نماینده ژاپن دادند و همه از این اتفاق تعجب کردند.

بهرامی در ادامه صحبت های خود گفت: به هر حال سال آینده اردوهای ما به صورت منسجم قرار است از فروردین ماه برگزار شود، قرار است برای حضور در لیگ جهانی ترکیه و مسابقات قهرمانی آسیا در اردن آماده شویم.

وی در پایان صحبت های خود گفت: به هرحال اگر نتیجه می‌خواهیم باید حرفه ای رفتارکنیم. امکانات و برنامه ریزی حرفه ای داشته باشیم و در پایان هم نتیجه خوب کسب کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما