شناسهٔ خبر: 24666575 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

خدمت 7500خادم افتخاری جمکران در ایام نوروز

گروه اجتماعی ــ مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران از خدمت‌رسانی شبانه‌روزی بیش از 7500خادم افتخاری برادر و خواهر در ایام نوروز در این مکان مقدس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از قم، سید حسین موسوی رابطی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آمادگی نیروهای افتخاری مسجد مقدس جمکران برای خدمت‌رسانی به زائران نوروزی این مکان مقدس اظهار کرد: با عنایت الهی و لطف امام زمان(ع) بیش از چهار هزار خادم افتخاری و تشرفی در بخش آقایان و بیش از سه هزار و ۵۰۰ خادم افتخاری و تشرفی خواهران برای ایام نوروز آماده خدمت رسانی به زائرین هستند.
وی افزود: این خادمان از ۲۸ اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی به مدت ۱۵ روز سازمان‌دهی شده‌اند و خدمات مختلف و متنوعی را به همراه دیگر خادمان این مکان مقدس به‌صورت شبانه‌روزی به زائران و مسافران نوروزی ارائه می‌دهند.
مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران با اشاره به فراخوان جذب نیروهای تشرفی برای خدمت افتخاری در ایام نوروز از طریق شبکه‌های اجتماعی، بیان کرد: این طرح با استقبال بسیار خوبی از سوی جوانان به‌ویژه بسیجیان، دانشجویان و دانش‌آموزان همراه شد و همه این علاقه‌مندان در واحدهای مختلف مسجد ازجمله دارالقرآن، آموزش و تربیت، تکریم زائر، روابط عمومی و دیگر بخش‌ها سازمان‌دهی شده‌اند؛ رویکرد مرکز خادمین افتخاری برای جذب خادمان در رده‌های نوجوان، دانش‌آموز و دانشجو است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما