شناسهٔ خبر: 24663018 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ویژه برنامه «سوغات جنگل» روی آنتن می رود/ حضور چهره ها

ویژه برنامه «سوغات جنگل» در ایام نوروز روی آنتن شبکه ۲ سیما می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» به تهیه کنندگی محمدجواد عبدالرحمانی که چند ماهی است از شبکه ۲ سیما پخش می شود به مناسبت ایام عید نوروز با ویژه برنامه ای ١١ قسمتی روی آنتن می رود.

در این ویژه برنامه هر شب یکی از چهره های سینما و تلویزیون و یا قهرمان هایی از عرصه ورزش مهمان عروسک نادر می شوند.

محمد بحرانی، گیتی خامنه، علی مشهدی، پرستو صالحی و یوسف کرمی قهرمان تکواندو بخشی از مهمانان این ویژه برنامه خواهند بود.

«سوغات جنگل» از یک فروردین، شنبه تا چهارشنبه هر هفته روانه آنتن شبکه ۲ سیما می شود. همچنین در آستانه پخش این ویژه برنامه از تیزر آن نیز رونمایی شد.

امیر سلطان احمدی کارگردانی هنری، عمار باستان فرد و داریوش کفایتی کارگردانی تلویزیونی مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» را بر عهده دارند. همچنین بهادر مالکی، نیوشا صدر و امیرسلطان احمدی نویسندگان این مجموعه هستند.

در خلاصه داستان مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» آمده است: طی اتفاقی عجیب موجودی که نه کاملا شبیه انسان است و نه حیوان، وارد خانه خانواده ای سه نفره می شود و همین مساله آغازگر ماجراهایی برای آن ها است... .

سایر عوامل «سوغات جنگل» عبارتند از مجری طرح: علی عبدالرحمن، مدیر تولید: مرتضی افضلی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: صادق اسفندیاری ارشاد، مدیر تصویربرداری: رضا مقصودی، تصویر برداران: مصطفی عبدی، پوریا بیات، صدابردار: فرهاد امامی، تدوین: مهشاد امیری و سهیلا موسوی، مدیر تدارکات: علی اکبر بنی اردلان، طراح صحنه و دکور: امیر بنایی، طراح لباس: مهرنوش بلمه، طراح گریم: حمید پور سیفی، آهنگساز: کیوان کیارس و ... .

نظر شما