شناسهٔ خبر: 24662952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست شبکه بهداشت دیر:

بهبود شاخص‌های سلامت در دیر/ سطح سواد سلامت ارتقا می‌یابد

بوشهر - سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از تلاش و پیگیری مناسب برای بهبود شاخص‌های سلامت در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر،احمد آخوندی ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی هفته سلامت شهرستان دیر با اشاره به شعار سازمان جهانی بهداشت در سال ۲۰۱۸، اظهار داشت: شعار امسال سازمان جهانی بهداشت «پوشش همگانی سلامت، برای همه، در همه جا» است  که برای داشتن پوشش کامل سلامتی و برخورداری همه از خدمات سلامت، عزم همگانی نیازمند است.

وی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت گفت: یکی از کارهای مهمی که با هدف دستیابی به پوشش همگانی سلامت در دولت تدبیر و امید طراحی و اجرا شد طرح تحول سلامت بود که خوشبختانه با اجرای موفق آن رضایت‌مندی مردم  را در پی داشته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی در راستای ارتقای سلامت و تاکید بر اصلاح روش‌های زندگی برای تأمین سلامتی مردم از اهداف هفته سلامت است.

آخوندی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت گفت: هفته سلامت فرصت خوبی برای معرفی و شناساندن خدمات ارائه شده در سیستم بزرگ سلامت است و باید با تمام توان در این هفته حضور فعال داشته و آخرین عملکردهای خود را در زمینه خدمات به مردم معرفی کرد.

وی با اشاره به برنامه سفیران سلامت تصریح کرد: آموزش مردم و ارتقاء سطح سواد سلامتی جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و حوزه سلامت با تربیت سفیران سلامت در اقشار مختلف سعی در ارتقا سواد سلامتی جامعه و تقویت خود مراقبتی دارد.

نظر شما